今日幾好吖 冇冇聊聊在家中渡過 冇去過街 (因為冇錢呀麻) HEHE~~
我諗緊究竟去5去CAMP好吖 又想去 又5想去 都5知點算 唉~~~
E排冇電視睇吖又 因為我地遲咗交錢 所以比人CUT咗 但媽咪又整日吵喎 真係煩...