唉..... 今日玩得好癲吖,,, 做咗兩個鐘頭GYM啦,,, 跟住又打羽毛球 原本諗住游埋水既 但就冇人肯去 所以都CANCEL咗LU 玩完之後隻腳勁攰,, 手又痛又冇乜力咁,, 真係好想去訓教 哈哈!! 我知聽日勁慘LO一定 隻腳一定好似5係自己咁 一定勁痛! 早知就5玩咁多啦 > < HEHE~~~ 不過講真返完澳門之後 一定會再去過!! 哈哈!!