今日同SARAH,, ANDY 去咗NEWCASTLE度玩 一去到就己經食野LU..... 跟住我地就去咗玩機仔 個個人都用哂D錢咁濟 真慘 而我就用咗20磅黎玩 (最少係我) 玩得最多錢戈個一定係ANDY喇 HAHA!! 跟住我地用戈2千幾張TICKET換咗....... 好多野返黎 哈哈! 原本我同SARAH諗住去REBECCA屋企既 BBQ吖麻 但可惜實在太夜喇 所以.... 我地都冇去到 今日既一天 就咁樣就過咗LU.....