琴日我同咗QUEENIE行街,, 佢睇鞋 我睇衫
後尾阿MAY同佢BF又一齊JOIN埋我地
咁岩阿KAREN佢又想出喎 咁未一齊LO
冇喇喇多咗咁多人 QUEENIE實討厭我姐,, HEHE
係咯夜晚......
我地去咗SAME HAPPY度食飯
不過最樣衰都係ANDY 同 JANIEL 佢地都係度
一日最衰都係阿MAY 叫埋佢地出黎
最5想見到E兩個人架喇 真係煩..... 不過算啦 因為都5係第一次喇 唉~~~~
跟住我地去咗睇咗戲 睇戈個 G-FORCE HEHE~~~ 
唉.... D錢又冇哂LU
我諗都係時候要儲錢返去啦
如果5係....... 返去冇錢用 
|