本身諗住今日出去買present 既
但點知我出到去戈陣D店差5多關門
買5到吖...... 
所以我就去咗M記食野 等我朋友
跟住我地食完野,, 另一個FD又話要我地陪佢喎
咁我地揾完佢之後又走返去M記
兩個中頭入面竟然去M記兩次 真係未試過.... 唉~~
阿MAY坐得起度一定有野講啦
佢講親都係佢同佢其他男仔D事既 聽都聽到厭
但冇計 FD呀麻 HEHE~~~
阿MAY走咗之後 淨返我同KAREN
我地兩個就好似平時咁行返去屋企......
但估5到我地兩個都會有愛情煩腦 唉~~~
點解人一定要有感情呢??
如果冇既話 會5會5洗咁煩呢??
|