今日係18日,你記唔記得係咩日子呀?!就係我地拍左兩個星期o既大日子啦~我知我咁樣一個星期一個星期咁數有D白痴,
因為其他人都係一個月一個咁數,而我就一個星期一個星期咁數~!!
因為我記得你講過,我同你唔會拍好耐,我記得架~!!我唔係話你,我多謝你咁早同我講,等我有個心理準備,
就係因為你咁講,所以我唔知我地有冇可能可以一個月,所以我就一個星期一個星期咁數,
咁至少我可以同自己講,我同你唔係散拖~(我知咁樣係自己呃自己)咁樣,我會開心D~!!
我講就咁講,但係如果你問我,想唔想同你行得耐,我就梗係話想啦,邊個女仔鍾意拍幾個星期就分手架~
但係我知感情呢D野冇得勉強,係你就係你,唔係你o既,點都唔會係你~!!我睇得好開架~
我只係想你可以開心~!!^^所以你記得要開心呀~!!
今日我俾你o個封信你腸 左未呢?!唔知你睇完會點呢?!覺得我白痴?!不過唔理你點睇都好啦,我都係驚你擔心我姐~!!^^
過左2個星期,只要再過多2個星期,我地就一個月架啦~我一定會好好咁維持呢段戀情,直到7月4日~!!
我現家日日都寫左D野俾你呀~同埋一過左一個星期,我就整一份小禮物,等到7月4日,我就送晒俾你~
希望到時你會鍾意啦~!!^^
|