嘩... ...你真係好難捉摸呀,前日先好似嬲左我咁~琴晚又好似咩事都冇咁~
我都9呎口1點做好啦,不過咁都好o既,咁即係代表我同你仲有得發展落去~可以做男女朋友~!!(嘻)
我琴日聽到你話為左搵到,搵到4點幾,仲去左飛鷹佢地到搵我,你明明就唔妥佢地,
但係你為左搵我,都係去左搵佢地,睇下我係唔係o個到~多謝你咁擔心我呀~我唔會再令你擔心架啦~我應承你呀~!!
其實你話唔俾我出,我真係唔會出架~我真係會聽晒你講架~你要我做咩我就做咩架啦~真架~
所以你下次唔使咁架,知唔知?!傻豬~!!
琴晚你話我唔識拍拖,我都唔想架~我只不過拍拖過2次拖,不過你放心啦,我會努力做一個識拍拖o既女仔架啦~
你話架~如果我識拍拖o既話,你會同我行好耐架~我記住左架啦~你都要記得你講過o既野喎~知唔知?!
|