尋日番左去st.ant 同師妹做分享,係放榜前勉勵下佢地..
我覺得真係好感觸. 原來我已經中學grat左2年. 老師話我冇咩點改變,仲係低低BB咁..(我都唔想架...)不過我心知,我呢2年真係經歷左好多嘢..先有今日既我.
仲好記得我dse拎到張成績表個下真係好驚,因為我成績真係好差..個下沖左去IVE,報左HD, 亦係我最大既轉變. 我沉左成個暑假,番左唔夠一個月工就quit.. 我真係覺得自己係零.
係開學個一刻,我同自己講,我唔可以再令自己呢2年白費,我要入到大學,我要讀到degree,我要讀社工! 呢一個承諾,我呢2年一直都有keep住係心入面,一直支持住自己. IVE 生活大部分時間都係好lonely, 因為我真係好難揾到同我志同道合既朋友...做功課更加係成日得自己一個人carry唒成組人...每到呢d日子,我都會記番起我對自己所定下既承諾. 有時逼得自己太緊,會晚上自己一個人喊. 但我知道,喊完自己就要堅強,我知道我係可以再堅持多一下. 真係好感激現任男朋友,因為冇左佢,我真係唔知涯唔涯到..
到左宜家,我終於都讀到我想讀既社工degree,雖然係明愛,但我都已經覺得,呢2年真係盡晒力,我已經無悔了. 13/7我會盡最後既力,睇下可唔可以in得入樹仁social work.
我知道,有d嘢係可以改變,只係靠你有冇一個目標同個心去爭取. 我知前面既路唔係咁簡單,同男朋友既路都一樣唔係一樣事事順心,但我堅信,係自己既,有努力既,呢d事唔會難到Cherry姐.同男朋友就來一年,真係經歷左好多風風雨雨,但最後我地都知道,大家愛既係對方,點會咁容易放過對方呀∼
2016已經過左一半,好似時間真係好快...唔知未來既半年會點呢?唔知未來既半年我仲會唔會打blog? 呢d嘢,就到半年後先知啦!
|