10.31 萬聖節
6個女仔一齊過*v* 超顛~
食左少少野, 之後就去漁人碼頭,
仲要直接過大街lo, akb你要保護我t3t
超驚lo, d人好核突lo, 嚇死我lo,
個個死人豬肉佬, 超驚佢lo, 好核突,
個d野仲要成日行過黎我地個到,
嚇到我自己跑左弟2到, 嚇死我同yuki,
之後行行下, 有個a飄, 其實佢真係超白痴, 係到飄下飄下
彈下彈下, 好似跳舞咁, 如果佢個樣唔係咁核突ge話, 我會覺得佢好得意,
行完一次又一次, 魚mo過左黎,
之後個小朋友超冇奈, 帶住個扮超人d面巨黎嚇我地 - -' 之後仲要扮曬驚咁,
d野又換左, 又要"訂"手, 超驚le d lo,
soling同a邤仲要叫佢地黎嚇我地, 佢地兩個仲係到笑- -;
之後我地出左去坐, 去左買野飲,
見到有個好高ge人, 帶住個好核突ge面巨望住我同魚mo, 唔知俾咩反應佢- -'
有印水紙 *v*

過左一陣, 個d野冇lala走過黎, 我仲要係到扮鎮定- -'
仲同我地講話收工wo, 搞到我地同d野好熟咁- -;
12點lu~返屋k. 真係好挽=v=
|