| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
只要有您陪著我, 再苦我能承受'  |
分類: 未分類 |
又係10半起身'
係咁搵本硬筆, 都唔知佢去左邊, 激死
上網搵babiii, 傾到3點左右, 搞點曬la, 就去搵Arkubi
係到等佢果陣, 有個小妹妹係到追巴士, wa, 佢可以參加田徑,
佢黎到la, 去左食pancake, 好味道, 好多cream, 我歡喜'
之後去睇電話, 好令呀, 暑假去搵野做, 買電話, 哈哈哈*v*
之後去報暑期活動, 整番鹼, 同睇星星* *
坐係到等報名, d人呀, 個個棟係部電視前面,
我唔洗睇家咩, 之下係我d對白:::
"你地有病家, 係咪食玻璃大家, 洗唔洗俾成"渣"玻璃你食呀"
當一個人棟係到2秒呢, 以上ge對白, 我就不斷不斷重複,
係電視隔離果個四眼工作人員, 見到我係到鬧人, 佢超冇奈,
當有人棟係呢, 佢好識做, 叫d人走開, 呵呵!!! 最後, 勝利都係屬於我, wakakakakakakakaaaaaa
報完la, 去食躲躲貓同街市, 飽飽. 回家, Arkubi去左食和花亭'' hehe
番到去就搵babiii, 佢唔開心呀, 都係我la , 喊左好耐t^t
不過我都氹番佢, 我係咪好勁呢,
屋k又冇人, 冇食過野, 傾完, 汁埋d書, 又搵唔番本硬筆, 訓教, 明天要番學''
|
發表時間:2009-05-25 07:55 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2009 年 5 月 23 日 星期六 暴雨  |
說一千遍我愛您也都還不夠``  |
分類: 未分類 |
好大雨呀*0*
10點半起左身lu,
之後上網搵babiii傾計 , 之後佢去左食飯呀,
咁就同妹妹傾計, 好一句:::好大"魚", 型!!!!!!!!!!!!
babiii食完番黎la, 傾左一陣, 去洗頭, 同Arkubi出大6
wa, 我樓下永遠都係咁大風, 頭都俾佢吹甩,
唉, 又要填個d咩咩健康申報表, 搵一張健全d咩冇,
大6個d野真係好, 個個咁ge天花板, 識滴水, 日久失修= ="
買左對耳環,閃令令*///* ,同埋白色ge裙, Arkubi買左對高跟鞋, hoho,
之後去左Arkubi家, 擺低d野,
試埋條裙, 著埋對高跟鞋, 令令 ----> 一定要俾babiii睇
唔知去邊好, 又好眼訓w0, 睇睇下電視, 訓著左, 9點lu,
睇多一陣就回家la, 又要等巴士. 我唔想左等巴士la,
我要babiii車我番屋企:(
番到去, 我家姐又要用電腦, 等一陣
上網搵babiii傾計, 好開心:)
babiii:::I miss you |
發表時間:2009-05-23 10:39 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 |
|
|