一早起身, 好好太陽w0, 好la, 準備出門口, "拍"一聲, 落雨, good'
語文 : 派卷, 72分, 都算咁la
語文again : 做能力導向, @@
英文 : 歡姐, you are so beautiful, 聽書, quiz
小息, 一落到去, 見到仇人, 哼, a邱話帶100個人去冇煙 w0, = ="
物理 : 派左小測, 2分, 型''
音樂 : 唱"愛是不保留", 又要發揮我d動作la, 哈 (整咁大個心托咩, 好型咩.?)
幾何 : 又係派卷, 90分, happy=]
放學la, 去買簿, 做番個硬筆. 好開心呀, 一番到屋k, wa, 濕曬, 太good la
之後上網搵我親愛的babiii
化學 : 複習+聽書,我太乖la, a妹同小明係咁挽係咁打-.- Cherry話: 測驗果d選擇唔識要楝C呀, 因為佢個英文名係C字頭=.="
普通話 : 我唔中2佢, 好難呀.
週會 : 係咁做果個代數, 係咁做係咁做, 畫畫, 聽Arkubi講肥關佢係份報告畫國畫, 型=0=
督課冇聽a sir講野, 又冇做過野, 係咁吹水''
督完等埋Arkubi放學, 俾a姨鬧, 真係唔好意思la'
番到屋企, 沖涼, 媽媽番黎la, 冇買野俾我食-3-
上網搵babiii, 佢未上w0,
咁就食左件西餅同半隻蕉- -, 飲左一盒野,
冇幾耐Arkubi打俾我, 傾左一陣, <6:59分,媽媽曰:食飯la, 囡~~~> 7點都未夠咋=3=
食完la, 搵babiii, 佢好多野要做呀, 唔可以同我傾咁耐w0,
又要做論文la, 又要做咩咩資源管理w0, 都唔知咩黎ge, 仲要查英文, 好忙呀, 不過, 我一定會支持佢家,
次次同佢傾計呢, 我就會冇lala傻左-0- , 話我表達能力差, 但係你個d理解能力都唔係好好咋w0, 呵呵呵呵呵
8點3左右, 佢要做玏課呀, 要乖乖地w0,
咁我就打俾Arkubi作埋個oral, 今日要早d訓先得''
我終於明白左, 原來unclean係dirty咁解", 太型la'
|