2009-6-20 (SHE演唱會)
一早起身俾媽媽嘈醒, 難得人地訓到咁開心,
去拱北, 飲茶, 陪媽媽買送, 之後去買3, 之後佢冇lala走鬼左
搞到我我自己一個番屋k, 都成4點, 過左一陣Arkubi打黎, 佢買電話, 傾左一陣,
兩個人用同一部電話, 同一個筆袋, 又紅又藍, yoyo, 我地兩個人d野真係差唔多一樣, 連小明都認錯人, 冇得救*0*
5點出門口, 陪akb去交收, 果條友好似好狼狽咁,
搭車去台山先, 同蔡蔡(我姨媽)同一陪車, 去左佢屋k, 佢係到汁書, 亂呀= =
6點9走lu, 去來來買左d野, 去搭發財車, 好多人, 兩個都唔敢係架車到食薯片- -"
去到威尼斯, 超凍, 又冇帶3,
wa, 勁多人, 多人到, 行都行唔到咁><'
行到差唔多四季個到, 搵左個角lock頭到食野, 好now, -u-
等埋akb個a伯, 排隊入場, 好多人, 見到cherry, 話我地好有$$, *o*
-----------------------演唱會-----------------------------
入左場, 好大呀, 第一次ge演唱會就俾SHE,
好開心*w* , 佢地越唱我就越high, 嗌到我喉嚨痛,
仲有潘裕文, 真係好似王子, 好靚仔, 唱,歌好好聽,
仲有tank, 唱<如果我變成回憶>, high爆, good呀, 好聽
selina跳舞好好睇, 正呀o0o
ella生日, 唱生日歌, 佢好開心, 之後佢喊呀, selina又跟住喊@@
差唔多完, d人係咁嗌係咁嗌, hebe出黎打鼓*w*, yoyo
佢地繼續出黎唱, 好開心, 嗌到痴曬線, 完la, 好唔捨得,
我個brothers幾時黎澳門呀, 我等緊你地家T^T
番到屋k, 又係坐左一陣, akb打來,
開電腦, 兩個係咁down歌係咁down,
入電話, 入到我眼都花, 頭都暈@0@
去訓教, lala
------------演唱會d相----------------

唔係影得太好' |