| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
你寫的一字一句, 全都謹記在心中'  |
分類: 未分類 |
好熱呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
12點3起身, 我中2個鬧鐘呀*v*
食飯, 洗頭, 吹頭,
搭車, 上暑假活動, 整番梘la, 今次係磨沙

之後過百佳, a球過左黎,
之後好多好多人, 去左祐漢,
食野, 好味, 番屋k,
上網, 食飯, 睇電視, 唉~
日日都咁過, 好悶-3333333-'
|
發表時間:2009-07-13 07:40 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2009 年 7 月 11 日 星期六 驟雨  |
When you look me in the eyes, everthing's all right.  |
分類: 未分類 |
一早就俾個交收ge嘈醒,
食飯, 食完, 冇野做, 同媽媽按摩*0*
媽媽我d手勢係唔係好好呢*v*'
上暑期活動, 係咁爆頭-0- , ohohoh~
同AKB大姐吹水, -3333-'
哈哈哈, 個個咁ge 49, 中我左我同AKB ge暗謀, 哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈'
去中央同家姐還書, 姐姐你真係好人家姐~3~ 俾我5蚊我
行行行行行行, 乘車回家, 好彩俾我趕到, 呵
wa, e+打3號風球,
但係, 大家你知唔知我樓下打緊8風球, 我個頭都甩la,
行步路都辛苦過人, 老la, 唉~~~~
食飯, babiii打來, -3333333-
上網, 今晚睇電視, :p
babiii:這個非常時期, 你知不知我十分緊張,
一有什麼差池就沒了, 你就感到沒什麼, 對不?!
男孩子會知道或者感受過女孩子的心情嗎?
我敢說, 是沒有的, 他們想做什麼就做,
當我們是什麼?! |
發表時間:2009-07-11 09:40 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | »
|
|