今日babiii番黎
Happy birthday to u , happy birthday to u , happy birthday to Arkubi 欣欣, happy birthday to u!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
姊妹, 生日快樂呀!!!
上到課室, 我係第一個唱生日歌俾Arkubi同欣欣, lala~~
語文 : 聽測, 唔識
歷史 : 派卷, 60分, 好采姐, 呵*
普通話 : 小測, 睇碟, 係到傾計
小息, 係到溫化學, 上樓梯果陣, 仇人係我後面' 超!!!!!!!!!!!!
代數 : 唔想聽你講書, 悶
英文 : 不停對d習題, 不停對, 眼都花*v*
週會 : 傾計堂一堂"
化學 ; 測驗, 0k la, 填充錯左3個:(
地理 : 派卷, 60分54分, 食屎la''
督完課, 番屋k, 搞點曬d野, babiii車我'
等到7點幾, 佢去食飯, 就同妹妹去食左少少野'
係龍m到等佢地, 我同a妹不停係到講, "到未呀, 到未呀, 到未呀"
Arkubi, 欣欣, 我, 妹, 痴痴, fish, a邱, s0ling 到左, 就行去順記'
叫左"2碟西蘭花妙蝦仁, 椒鹽豆腐, 麻婆豆腐, 三色蒸水蛋, 5枝藍妹"
過左一陣, 謝偉倫同炸雞黎左, Arkubi, 邱, s0ling, yuki, 痴痴同佢地係到挽"色中"
我同妹, 欣, fish, 呆曬係到睇tv @@ 蔡蔡黎左
同妹接媽媽同球過黎, 有蛋糕係, 好野, hehe
有士多啤你食, 哈*, 蔡, 妹, 欣佢小泉, 我睇左一陣謎, babiii黎接我''
要同我親愛的Arkubi講88la, babiii黎左, 去他家坐一陣, 就番屋la'
番到黎打俾Arkubi, 佢地仲係到小泉, 等到11:59分sd左個msg俾Arkubi, lala~~
之後佢打俾我傾左一陣, 訓lu,
明天5months |