| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 8 日 星期六 驟雨  |
我還愛你呢, 在一起吧!  |
分類: 未分類 |
今日一早起身8點!
8點3, akb sd左個msg俾我, 佢今日番來呀*v*
你終於番來lo, 幾驚你番唔到來
俾我家姐逼我去教會, 好死悶lo
到左12點多, 回家!
好眼訓, 眼左一陣, 上網等佢上msn
佢留言俾我呀 sweetsweet
akb打俾我, 佢係機場la, 等巴士!
一路傾一邊等, 等左好耐哇/.\
唔等la, 過去akb家幫佢搬行李!
有好多野*v*, 我第一份生日禮物, 係雞仔書, 好得2哇!

果然係我喜愛的雞! 好得2好得2
akb上網去, 水有上呀, 人在巴黎, 我好想你!
過左一陣, 回家, 沖涼,
上msn, 好耐都冇同akb傾msn la*v*
我幾時先可以去hk /.\ 我要去hk呀t3t
fai : 你回來, 我是你最好的女友!
|
發表時間:2009-08-08 08:45 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2009 年 8 月 6 日 星期四 颱風  |
我愛你很多, 多到不怕寂寞!  |
分類: 未分類 |
我個生日已經過左成47分中la,
琴日去唱k, 做咪霸v3v
個個咁ge tm氹極佢都唔去,
仲要話要提一個星期叫佢, 算點wo, 成年都冇見過佢!
唱呀唱, 唱到8點中,
去順記食飯, 我要食椒鹽豆腐!
仲叫左個椒鹽九肚魚, 好味道, 仲叫左好多好多!
男士們叫左好多技酒, 我就係到飲汽水-3-
之後挽色中, 本來我都冇諗住挽,
原來好好挽家, 之後老鼠係咁飲係咁飲,
最後我同老鼠講左句, 我同你頂汽水lo = =v'
哈* 挽呀挽, 之後仲有一個好多cream ge蛋糕'
係咁high來high去, 個個都就變左聖誕老人= ='
之後對面桌ge叔叔們, 請我地食飯*0*, 超好人'
4百幾蚊家!
之後我地繼續挽, 挽到11點半走人*0*
搭巴士回家, 好攰,
番到屋k好眼訓, 算la, 我睇電視la-vv- |
發表時間:2009-08-06 12:46 AM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 38 | »
|
|