| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
愛情~你在那兒?!?!?!?!  |
分類: 未分類 |
今朝8點半醒. 返學校補課lo, 痴線~
明明今日係園遊會, 由10點補到12點半lo.
之後去左akb屋k, 食左少少野, 坐左陣, 之後又返學,
去挽*v*抽左個唔知乜野黎家lo, 智力遊戲wo= ='
挽左少少野, 過左小學部, 見到ex點都有少少尷尬, 之後調頭走鬼左,
我見佢好似瘦左咁.
之後牛丸同soling尋a邤= =' 超好笑
with many fd去兒童挽, 挽都手痛,
唉, a邱同毅毅sweet死la, 好鬼羨慕佢地, 我地幾dry呀,
過左祐漢食糖水, 行左陣, 過左去職中睇波,
雷鳴道好廢! 對我地學校, 走之前56比10, 超廢!
之後個個謝偉倫都羅黎衰, 唔低幫家, 真係要去反省下,
過左媽媽屋k拎野, 之後回家, 搭車見到令仔*v*
又係一個好攰ge一日.
唉~e+個個都有對象, 得我一個咁lonely, 咁dry t3t
|
發表時間:2009-10-26 12:46 AM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
街上全都是情侶, 沒趣!  |
分類: 未分類 |
9點半醒左la, 唉, 發惡夢/_\
上大6買33, 架10號司機楂得好快,
係門口到等akb, 望住個a媽打仔- -'
真係惡, 俾我第時有個仔都唔會咁對佢,
頂, 有個變態佬lo, 好恐怖, 超大聲係個大堂到爆曬粗咁鬧人,
行行, 買左件3,
番澳門食野, 食完番屋k,
經過培道有個令仔上車, 企我隔離*v*
番到屋k, 訓左陣, 出去同曾sir佢地食野,
雖然早左一日, 不過生日快樂 :]
但係你地唔好再叫我去鬼屋k, 驚呀t3t
去左鮮果人食野, d野真係細碟- -;
食完, 過去搵akb, 行行行, 去左南灣坐,
好賤呀, 個個都一對對, 乞人憎家, 超~
係到傾akb間補習d野, 個個黃生真係夠曬乞人憎, 挽曬la佢,
過左去等巴士, 等我一個人等, 好空虛, 好寂寞t3t
隻眼紅曬................
就算對一個人多好, 將自己扮到最漂亮也沒用,
怎樣也得不到自己喜歡的人的歡心!
|
發表時間:2009-10-17 11:56 PM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 38 | »
|
|