| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
你又何苦逼自己面對傷痕!  |
分類: 未分類 |
又係忙碌ge 一個星期,
每一日唔係溫習就係溫習,
總知就係溫習, 每一日都係到等, 幾時星期五,
我要放假, 1至日都咁忙!
數. 講功課, 講左唔夠4個字, 俾我地溫dict.
國x2. 又眼訓, 唔想郁, 咩都冇寫過~
數. 又係講左少少書, 又俾我地溫習, a sir要走la~見唔佢la....
電. 測驗! 做到我手痛.
物, 令人陣奮ge一堂, 亦都係一定要聽書ge一堂!
eng. dict, 真係唔知佢講咩, 唔識!
普. 測驗, 未抽到我~
放學la~ 放假la~
番到屋k, 諗住去沖涼, 家姐又入鬼左去,
去上網, 佢又阻住我- -' 想點?!
訓教~ 訓到好舒服>< 一陣睇小鳳仙
好期待聽日, 我要買3呀!!!!!!!!!!!!!!!!! 中午係咪又兩個人$17??
|
發表時間:2009-10-16 09:21 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
你就是這樣, 猜不透你的心.  |
分類: 未分類 |
10點起身, 一陣同akb上拱北,
太耐冇出過街la,
真係好, 屋k樓下有巴士站, good~
今日個架17號好死多賓賓,
等akb, 頂, 隔離個條友係到食in, 食鬼死佢呀!
好快咁過完關, 拎左隻鞋同條褲去改,
買左2對耳環, 再買左少少野,
行左一條唔知咩路, 可以去到萬佳*v*
個到d野真係平到爛,
果粒橙, 蔥油餅, 高級餅乾, 腰果, 薯片, 就係我地ge午餐,
17蚊, 飽到死鬼左, 真係超平,
左過番地下商場行行行, 回澳門去~
等bus, 點知平時落車個部封左, 好彩個bus driver好好人,
俾我落車~
返到屋k睇<冰河世紀3>同<變形金鋼2>, 正!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
星期六冇夜街出特別慘~~~~~~~~~
|
發表時間:2009-10-10 11:11 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 38 | »
|
|