| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 2 月 19 日 星期日  | |
| 好失敗哇!!! |
hello,琴日實在發生太多野啦!!!!!!唔想再諗啦,,但係.......我只知佢好賤姐,我最憎人玩我感情嫁啦!佢係都要玩丫嘛,我就陪佢玩,車!!!我詖早都要搵番個嫁..e d男仔要唔要都罷啦,
-------------------------------------------------------------------------
我今日開始重新做人,努力keep fit,,,努力忘記佢^^,一定好hapi嫁!!
|
| 刊登時間︰2006-02-19 11:01 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 18 日 星期六  | |
| 真正咁樣放棄lu~ |
我今日做左人生之中最夠姜既一次...就係同佢係icq到三口6面咁講清楚.......(say完...)唔知佢會有咩反應到好...我決定左啦!!!
------------------------------------------
頭先訓教個時..諗番同佢一起既日子,真係好開心嫁!!(唔理係開心or痛苦)可能你唔覺我地開始左啦!!但係唔知點解你say我咩,,,,,所以我選擇放棄你........

-------------------------------------------------------------
我今日同完Miki出街先知,>.<圓來佢,,,,佢一直都唔like嫁!!!我好hurt丫,,點解佢要咁對我丫!!唔like批唔like lo~昆咩姐....佢老母丫...憎死佢丫!!! |
| 刊登時間︰2006-02-18 10:14 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 17 日 星期五  | |
| 今日調左位丫!! |
hello!!!!!我e幾日都無咩心情打xanga啦!!!!!因我太hurt啦!!!!
個d傷心事真係唔想再提丫!!!
say番school d野先啦!!!今日放學之前調左位丫!!!!調之前好happy既!!但調左之後真係仆街lo!同個仆街仔坐丫!!!!
真係好唔happy lo~~~人地本來想同丫xxx坐嫁麻!!!
 |
| 刊登時間︰2006-02-17 03:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 12 日 星期日  | |
| 好耐無打喇!!!!!!!!1 |
今日我又打番日記喇!!!!!!!!!!!!諗起想黎我成幾個星期都無打都lu~~~~~~~~~點解????因為懶lu!!!!!!!!唉!!!!
依家我都唔知自己想點丫!!想死又死唔去wo!!又無野值得我留戀wo~~~你say死之外仲可以做到d咩丫!!等死咩,我先唔會咁傻丫^^,e咁多星期發生既野,我對唔想提la~實在令我太失望同太hurt la~~~so 唔好提最好la~~我發現我自己依家唔想打xanga丫!!!點解????因為心情既問題lo~~~河況打左都無人提嫁la~~~e幾個星期既心情指數簡直係000000000000丫!!!!!!
唔想打la~~~~~~~~ |
| 刊登時間︰2006-02-12 10:50 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 23 日 星期一  | |
| 番大陸丫~ |
我今日番大陸丫!
千其唔好掛住我丫~我唔捨得嫁^^ |
| 刊登時間︰2006-01-23 08:28 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | »
|