| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 22 日 星期三  | |
| 好耐無打u~ |
我又好耐無打啦~
say番3月17日個日我地school運動會,輸得好唔姜lo~之後心情好番好多lo~
我e幾個星期好87lo~成日以為佢仲like我,但我知佢係之後都唔會like我嫁啦...我終於試到苦戀係點嫁啦~佢經以佔走左佢個芳心lu~~算啦!!!!!!!
|
| 刊登時間︰2006-03-22 03:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 15 日 星期三  | |
| 去左camp~ |
3月9日-3月11日我去左camp,個度都幾好玩啦!!玩到又病,個幾日喊到喉嚨超痛wo~之後星期一勁多人無番wo~我都想唔番丫,但又掛住school wo~^^
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
天日就比賽啦.....好驚驚丫!!!希望win啦!!我都係咪嘴嫁咋..喉嚨沙成咁,點唱丫,唉,,,想唱都唱唔到啦!!!!
|
| 刊登時間︰2006-03-15 06:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 6 日 星期一  | |
| e幾日都病丫>.< |
又3月3日開始一路病到3月5日,,,超辛苦哇!!>.<喉嚨超痛..痛到丫媽都唔認得
,星期一就好番左好多啦...今日返school好Q悶嫁.....今日丫蚊仔終於番左黎,好hapi丫^^,唉!可惜佢無得同我地一起去camp丫>.<...可憐.... |
| 刊登時間︰2006-03-06 04:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 3 日 星期五  | |
| 病左>.< |
今日排隊既時候,個頭勁痛wo!之後去左醫療室休息,又8點幾(a.m)休息到9點幾上番課室,上到課到無咩心機讀書lu~~之後個頭痛到想哭,個胃又痛wo!!pk丫!之後同d fd去左7-11食野..食完到5點到..就番左home啦,,,番到home立即訓教,,訓到6點幾我丫papa又叫我起身沖涼..我又唔想起wo!!佢又係度煩煩煩wo!於是批順佢意起身lo~~之後食完飯,就立即Zzzzzzzzzzzlu~~ |
| 刊登時間︰2006-03-03 06:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 2 日 星期四  | |
眼火爆...  |
今日上課既時候,好似say小左野咁,但係唔係嫁!!係我睇錯左佢地!!睇錯左佢地2個.....(正dog男女),,,,2個一定成日串通黎玩我啦,,唔係佢地會咁開心既///不過如果christine無say到.都係我地2個既問題,e個問題就你佢根本玩緊我,根本無like過我,,,我又唔知我依家係唔係放棄左佢嫁..又唔知我依家仲係like緊佢...我sure唔想like e d pk啦!!!但係都唔知係唔係個天玩緊我既...次次like個d人都係玩我而唔你真正like我既人...可能我仲未了解到佢地啦.....最pk既就係放學既時候,見到佢地一起洛黎,真係好眼火爆嫁...次次我上課都好撚唔順眼嫁!!!fuck啦...... |
| 刊登時間︰2006-03-02 05:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | »
|