| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 12 日 星期五  | |
| >~< |
E兩日都冇上過電腦哇!!所以兩日都冇寫到!!!梳........
e幾日都冇咩打發生....所以唔打咁多.,,,.,,.,
|
| 刊登時間︰2006-05-13 09:18 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 9 日 星期二  | |
| 返學~~ |
今日返學...都好似平時一樣..咁hapi...今晚同老公仔傾msn...傾得好hapi |
| 刊登時間︰2006-05-09 09:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 7 日 星期日  | |
| 近排唔得閒打xanga~~ |
等我講番之前d野喔!!!!
只知前幾日生病喔>3<,,幸好老公仔打俾我姐!!!!!
琴晚同老公仔傾左成2個鍾喔!!!!好hapi唷.......遲d諗住同老公仔去街街喔^^
老公仔------>
 |
| 刊登時間︰2006-05-07 09:19 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 21 日 星期五  | |
| 悶悶~~~ |
今日9點30分醒.....之後一路睇王子變青蛙....[超Q好睇],.,.,1點幾就同winnie去左mandy home玩...玩到5點就走lu~~~之後食飯..食完飯...好早就Zzzzzzz lu~~^^[好懶訓豬喔>~<] |
| 刊登時間︰2006-04-22 10:04 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 20 日 星期四  | |
好想返學亞!!!!!!!  |
好悶亞!!!!!!!!!日日留係home都唔知做咩好.....又熱wo~~~妖...你知我悶就會食野嫁啦...都唔知係唔係想我做番肥婆嫁!!>3<唔滯亞!!!!都唔知日日留係home,,,會唔會變思覺失調嫁.......心情都煩埋@! |
| 刊登時間︰2006-04-20 01:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | »
|