| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 12 月 29 日 星期四  | |
今日幾好玩~  |
12月29日
今日12點幾同牙mandy去peony屋企玩,,係佢屋企樓下1點幾玩到4點到,,,就上番佢屋企玩啦!
同佢細佬係度玩鋤d..勁好笑囉!玩左幾鋪,之後玩"蓋面胎"勁好玩牙,,佢細佬勁好笑牙,不停係度輸牙^^...
and than之後就傾peony同佢條仔既事囉!!(傾完......),之後我同mandy就番歸喇!!
|
| 刊登時間︰2005-12-29 07:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 12 月 28 日 星期三  | |
圓來忘記一個人都好辛苦嫁WO~  |
12月28日
今日都幾悶嫁!但唔知點解一諗起Isaac我就會笑嫁啦!係isaac佢令我忘記一個人嫁!個0個人實在令我太傷心了,但isaac都可以令我忘記佢,幾勁牙,,,但老實say我仲有小小like佢嫁....but我唔會係佢面前say嫁,但係其實係都呃緊自己,but我會盡量忘記佢,去溝isaac嫁^^!希望有一天會忘記呢條say野咁絕既人^v^
-----------------------------------------------------------------------------------------------
之前真係有 說話好岩我嫁(係我未識isaac個時,個 話就係,想忘記既,但又偏偏刻骨銘心,呢 話真係好岩之前既我嫁!但依家唔係lu~,但依家都有一 話幾岩我既,就係不要說對不起,只要你是真心愛過我,便足夠,好岩我呢!!so我唔會嬲佢嫁...因為佢真係真心咁愛過我!! |
| 刊登時間︰2005-12-29 10:38 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 12 月 22 日 星期四  | |
| 好無聊 |
12月22日
今日勁無聊牙,,,,又唔洗返學,,係home無無聊聊咁就過左一日喇!!
12月23日
今日1點幾去左carol屋企,,,係度打麻雀,,,勁好笑牙..(打完)..牙黃xx都去左carol home...佢黎到都無野玩既...玩到5點幾就go lu~~=.=,,唉!!好想返學呀>.< |
| 刊登時間︰2005-12-23 06:43 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 12 月 21 日 星期三  | |
好唔姜牙  |
12月21日
真係sor牙,近排都好唔得閒牙,,所以有幾日無打牙,,,
今日勁唔姜牙,,,,我間school今日係merry christmas會,,有好多show要做,,今日我地有歌唱比賽wo~,我地勁歌熱無,但啦啦隊一d都冇排過...竟然拿到啦啦隊大 牙,,champion次次都係 c 班拿哂,我地一d都冇份,,,,真係,,,,,,d評判唔知係唔係傻嫁....,,如果係你..你都唔姜啦.... |
| 刊登時間︰2005-12-21 06:22 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 12 月 18 日 星期日  | |
| 無聊既日子 |
12月18日
今日係一個算幾悶既日子.....同d fd出街又冇野行喎!!!
行完批去個 fd既home囉!(煲電話粥),就咁無無聊聊傾左成2個幾鍾lu~~
咁就5點幾lu~~之後我就番home喇!!
之後食完飯,就同d fd傾電話.....傾足5個鍾牙..
之後我就去Zzzzzzz喇.....
小女子no:1次打日記算唔錯喇!!

|
| 刊登時間︰2005-12-18 05:45 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
|