| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 1 月 19 日 星期四  | |
好唔happy牙......  |
好耐都無打啦.......等我say番之前個d野先啦!
13號個日...exam完同牙妹,布丁同miki去"林士德運動場"搵蚊仔佢地.....點知搵左成1個鍾都唔見人諗住走既時候,牙miki見到佢地....就去搵......搵到佢地批玩囉...但佢地又唔玩wo~之後我地分批搵人問蚊仔同朱仔...sure我係問蚊仔個0個人啦...同牙miki問.....問佢牙妹今唔令?佢say令...(問完)...而牙妹個邊就問佢某一d既問題...佢牙,都唔知係唔係特燈say個幾個字嫁(問完)..之後我同miki好唔happy....因為牙妹同我say話佢又始至終都無like過我.......我勁hurt囉...躲係toliet哭....哭左一陣,,,扮無事發生...去左park玩....但我心諗..點解,,,,點解...一聲又始至終無like過我就算牙........佢話like就like,唔like就唔like....以為無佢唔得牙.....咪傻啦......況且我依家真係唔like佢囉!!!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
14號同之後d日子都係咁過.........直到今日19號好唔姜牙....我地個主任係全校面前罵我地班wo~~~~之後覺得好辛苦..走左去toliet哭.....哭完....之後好似平時咁玩...咁就過左好多日啦!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|
| 刊登時間︰2006-01-19 05:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 12 日 星期四  | |
| 好想死牙.,.,.,.,.,., |
1月3日至1月12日
梳牙....好多日都無打啦.....近排勁Q煩牙......返左學1個星期一之後.就exam啦...勁Q煩牙....又唔識做wo~~真失敗牙>.<!~
----------------------------------------------------------------------------------------------
近排失戀牙
!!好唔happy牙點解做人做到我咁失敗嫁....太可憐啦
,又唔可以忘記到佢wo!!!仲like佢多d添牙.....嗚!!!!! |
| 刊登時間︰2006-01-12 05:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 1 日 星期日  | |
新年快樂!!  |
新年快樂牙大家......仲有幾日就返學啦,,,做哂功課未呢?我就做哂喇!!幾happy牙.....
好想快d返學牙....好想見番d同學牙!!!!唔洗日日係屋企發臭牙....
-----------------------------------------------------------------------
1點幾既時候,去左koey姐到玩....2點幾既時候就同牙koey姐去葵芳食野and行街.......
(行完........),就番屋企lu~~
-----------------------------------------------------------------
之後7點到既時侯,去mandy屋企....係度同人0電話粥...(同佢條仔傾),,,傾完.......就走lu~!! |
| 刊登時間︰2006-01-02 01:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 12 月 31 日 星期六  | |
今日就倒數LU~  |
12月31日
今日1點到個陣時,就同牙christine,theresa出街........行到3點幾到,就買盒飯(扲走),,,去theresa屋企食and玩牙!去到佢屋企,食完飯,,就係度玩電腦.....玩到勁happy牙.......牙theresa不停咁係度趕客wo~.......但我同christine唔肯走.......一路係度玩電腦.....一路玩到成6點到就走lu~
-----------------------------------------------------------------------------------------------之後食完飯去左carol屋企玩......岩岩玩既時候幾悶嫁!!但係度同人地堡電話粥,,,,又打俾牙蚊仔牙...蚊仔鍾於番左黎喇!!!!搵得佢勁辛苦牙!!>.<,又同牙jason傾wo~~><佢竟然話我煩wo~~唔出絕招唔得嫁^^(就係叫牙christine唔採佢啦...)佢就好聽話嫁喇^^..但傾傾下...成日cut線wo~(賤得佢牙><),,,,跟住sure有俾牙isaac聽啦!牙isaac佢牙....激嬲我牙><.又唔同人say梳wo~哼!!!(say完)......之後玩到10點幾叫牙黃xx同carol送我番去喇~~
-----------------------------------------------------------------------------
本來諗住今日倒數...去see嫁!!><但無人去批唔去lo!!之後番到屋企同mandy,carol堡電話粥....我地係電話到倒數牙..(係唔係好87牙^^)...但好happy wo~~...之後傾到凌晨1點幾個時牙carol個papa番左黎..無得傾>< |
| 刊登時間︰2005-12-31 06:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 12 月 30 日 星期五  | |
洛雨最岩訓教~  |
今日都幾無聊牙!訓到11點到先起晨,一超晨就係度玩電腦,玩到12點幾到,就去食早餐,1點幾就上左mandy屋企做功課,係到互抄(sure係我抄佢多d啦)!我地諗住做完功課,等佢食完早餐,就去jump ,jump到4點幾到,就番佢屋企玩摸擬星中面試喎!其實都幾無聊嫁^^,but都算充實的一天啦! |
| 刊登時間︰2005-12-30 06:19 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | »
|