2007年7月13日♥晴天♥
今日係我最後1次番屯官`
也是呢間學校最後的1天`
其實我1入呢間學校就h0後悔t0t`
直到升f0rm2`有了朋友;]`
慢慢有番D信心`真係h0想升到f0rm3同佢地1班t^t`
但無奈事實如此-_-`
不過你地放心`朋友始終都係朋友=)`
感謝你地`同我做朋友`我好開心啊`
雖然我地有時都會嗌下交`但總覺得開心的事比較多X]`
每日都可以開開心心甘過`
我吾知去到個間學校會點`可能會吾開心;;或者會好開心`
但係我發誓1定吾會忘記你地每1個>V<`你地都吾可以忘記我嫁*3*`
就算我吾同你地1間學校`但都可以keep住聯絡`
洗咩喊姐h0瑩xd`我都未喊/00\`
晴`h0瑩`嫻`溫MIU`芳`怡`慈`J0EY`{排名不分先後}
朋友`我愛你們1萬萬年:)* |