2007 年 3 月 16 日 星期五  |
|
不想說重點 |
|
今日係連休2日既第2日
約左去整指甲 成個幾月啦
d指甲已經好長好長 一定要整lu
約左11點半去 可惜晏左少少起身
成11點9先去度 真係唔好意思
本身想整黑色閃粉
可惜佢話已經冇哂貨
唯有用黑色實色啦 不過效果都唔錯
整完既時候已經2點多d
本身想食d 野先去join 舅母
但係約左2點半 姐係點都趕唔切
一踏入美麗華商場舅母就已經打俾我
於是就去左join 佢啦@@
同佢坐左一陣傾左一陣 就落左尖沙咀
行到成5點鐘呀 佢好似好趕時間上的士就走左
我就咁岩行到去2A巴士總站 坐車返屋企
今日真係好累好累呀 返到屋企已經近6點
我仲係一D野都未落過肚 覺得自己幾厲害下
係巴士上面影左2張相呀!! 哩張係龜蛋
哩張係匯豐銀行@@幾靚架喎
|
|
刊登時間︰2007-03-21 11:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 15 日 星期四  |
|
後遺症 |
|
本來今日唔係放假既日子
只不過我真係好累
連續四晚都訓得唔好
訓下醒下"典"下咁
於是最後今朝就唔知醒(汗|||)
只好請埋今日假啦
好在我仲有假咋 唔係都唔知點死
起左身唔係咁快訓得返著
於是就去睇下有冇野食
點知屋企d午餐肉已經食哂
唯有落街買啦 嗚
落完街返黎陪妹豬玩左陣勁舞
太耐冇耐手指唔聽駛 唉
見到佢地都好勁呀 真係令人羨慕
玩完勁舞睇左陣花師奶就去訓
因為真係好累好累
點知訓醒果時已經7點幾
熙少話返唔到黎食
打俾家姐佢又話未返 我又唔想落街
唯有係屋企煮蘇丹紅公仔麵黎食啦
就係咁樣 好無義意咁過左一日
不過冇相干啦 今日主要都係想休息一下 |
|
刊登時間︰2007-03-17 07:38 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 13 日 星期二  |
|
風雨來臨 |
|
踏入第2日已經十分唔對路
我成晚根本冇乜點訓過
連熙少都俾我害到冇覺好訓
我每一次訓著左少少就痛返醒
果種感覺真係好想喊 好無助
估唔到我既第2日先係正式惡夢既開始
直頭好似江河缺提咁樣 我不停咁係度諗
我咁樣搞法會唔會貧血(-_-|||)
仲要不停咁作嘔
如果唔知情我諗會以為我係害喜
求求你放過我啦啦啦啦....... |
|
刊登時間︰2007-03-16 02:43 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 37 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|