水。果。藍。莓
當我開呢個日記個時我真係唔知自己想做d咩的..但係我隻手就就係咁打野落去bo..唔我諗呢個日記我會記得一d拎我覺得好難忘的野la...同埋我覺得值得留的野lo...睇完記得留下言bo
Samanthafok
暱稱: 藍。莓
性別: 女
國家: 香港
« December 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
睇到了..
唔..
日記
冇主題
冇話題
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 2 月 6 日  星期一   晴天


冇心情 無奈 分類: 未分類

我金日冇心情ar...都唔想打d咩=.=

好悶..好煩ar-,-唔想打ar...-,-算la...

唔打la-,-



2006 年 2 月 5 日  星期日   晴天


行街 開心 分類: 未分類

本先金日諗住行旺中的..點知ar媽話唔去ar...佢又要我落街食野bo..

我咪唔去lo...後未成日係屋企到睇電視玩左幾個字電腦..傾左一陣電話

咁..十分無聊..悶悶下又到4點la...後未都係同人出左街..去左睇戲..我地

諗住睇霍元甲的-,-點知冇位bo..咪去睇春田花花同學會lo-,-但係都幾好

睇bo..都幾搞笑...勁開心..哈哈!!後未去左大快活食野食完野又返屋企都

冇咩野好做ar..沖完涼..汁下d野咁..最慘聽日要返學la=.=...唔係就真係

好好的一日la@@...好la..都冇咩野好打la...唔打lu..就打咁多先la-,-冇

咩心機ar-,-



2006 年 2 月 4 日  星期六   晴天


悶ar-,- 滿足 分類: 未分類

金日好慘ar-,-一起身個肚勁痛lo..唔知咩事-,-..後未ar媽叫我

去食野..我話唔去..冇胃口-,-過左一陣我好似記起d野la-,-...原

黎金日係要去開會的-,-死lu..咁辛苦仲開會..我咪打比"apple"

同佢講我病..幫我請假-,-..後未好似冇咁痛la..緊住咪係屋企同

表妹玩左成日電腦..oh..好返d冇咁辛苦..點知夜晚落街食野..又

黎痛過..仲有鼻水ar>,<好慘...好辛苦..咁ar..都唔知有冇病ar>,<

星期一返學la..唔想病住咁返..-,-點算ar>,<我要食粒藥先..唔打la-,-