金日好慘ar-,-一起身個肚勁痛lo..唔知咩事-,-..後未ar媽叫我
去食野..我話唔去..冇胃口-,-過左一陣我好似記起d野la-,-...原
黎金日係要去開會的-,-死lu..咁辛苦仲開會..我咪打比"apple"
同佢講我病..幫我請假-,-..後未好似冇咁痛la..緊住咪係屋企同
表妹玩左成日電腦..oh..好返d冇咁辛苦..點知夜晚落街食野..又
黎痛過..仲有鼻水ar>,<好慘...好辛苦..咁ar..都唔知有冇病ar>,<
星期一返學la..唔想病住咁返..-,-點算ar>,<我要食粒藥先..唔打la-,- |