本黎係金日係勁開心的>,<因為金日同我汁邊d人傾左好多野
點知係lunch..比人玩ar..好慘ar..佢地知道d我唔想比人知的野..
又係到扮野..扮到我真係好想打佢地ar...我真係出左手打佢地=.=
但係當然係勁細力個隻la..唔想令到佢地痛ar ma..但係真係好慘ar
冇lala又會比人玩的..勁無奈lo..咁緊住都諗過冇咩野la..佢地都係講出黎
玩下的姐..點知都上後個2堂數學又比人玩...我唔鐘意比人拎黎"較飛"ar..
真係好慘ar...佢地玩咪玩lo..仲咩講我個名出黎bo..玩咩game咁無聊ar
要問人鐘意邊個..仲要一定講bo..我又冇玩點解要講我出黎..二次la..
二次都係咁>,<好慘ar...
|