水。果。藍。莓
當我開呢個日記個時我真係唔知自己想做d咩的..但係我隻手就就係咁打野落去bo..唔我諗呢個日記我會記得一d拎我覺得好難忘的野la...同埋我覺得值得留的野lo...睇完記得留下言bo
Samanthafok
暱稱: 藍。莓
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
睇到了..
唔..
日記
冇主題
冇話題
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 31 日  星期二   晴天


無聊.... 滿足 分類: 未分類

哈哈!!我金日成1點先起身ar..但係我10點幾起左身..收到個信息..

呵呵!!我一起一起身..就見到有個信息..係佢send黎比我的..但係我冇

回到..因為好累..冇力回ar-,-..咁我就訓返la..成1點先起身...就係因為

我尋日要睇埋周星馳的野..哈哈!!幾好睇ar..睇到成5點30分bo..咁我搞埋

小小野先去訓..呵呵!!本先仲以為金日都會有好多人上黎ar..點知都係得好少姐

我個d屋企人話要上大陸bo...哈哈!!都有好有唔好的..好咪唔洗咁多人嘈lo...唔好咪

少人同我玩lu..但係都冇所謂..只要我唔悶就得的la..哈哈!!有佢同我傾電話我都好

開心的la>,<..我地一傾就傾左好鬼死耐..真係好好好好好開心ar>,<..好耐未試過

好似宜家咁開心la..好想留住呢一刻ar....哈哈@@夜d又食飯lu..真係好ar>,<



2006 年 1 月 30 日  星期一   晴天


拜年... 開心 分類: 未分類

oh..金日又好鬼死早起身幫ar媽手做野la...要燒咩衣..摺個d野=.=

就咁搞左我成個早上..我野都未食ar..就要幫佢地搞埋d咁的野la==

都唔知點解近日都要咁..好鬼死煩ar..後未拎個電話出黎先知收到個

msn-,-死lo...佢原黎send左比我好耐-,-我仲要咁耐先覆返佢-,-....

佢仲要病左bo..搞到我唔知點咁..-,-..佢一話佢病ar..搞到我即刻想知

佢病成點ar..佢又話好辛苦..好痛苦-,-佢搞咩搞成咁..我個頭上面出現左

好鬼死多個??...後未要出門口la...咁我出左去拜年同燒野ar ma..係咁收到

msn..勁擔心..唔知佢病成點bo..又話嘔..又話胃痛...講到好辛苦..但係又

唔去睇e生bo..-,-..後未佢都有去到睇e生..我問佢e生話佢咩事..佢話-.-

佢食得太多野..-,-搞到我真係一頭煙lo..咩人黎的-,-邊有人咁大仲唔識照顧

自己的..仲要搞到我咁擔心佢..但係都算la..佢有睇e生咪算好lo-,-...我拜完年

燒埋野..之後就返黎屋企玩電腦-,-...有d悶咁lo...都冇所謂la..好過冇得玩ar

玩玩下..d表紅妹就上黎la-,-佢地係咁係到行黎行去煩死lo....



2006 年 1 月 29 日  星期日   晴天


又團年 愉快 分類: 未分類

哈哈!!我金日都成2點幾先起身ar..勁好訓ar...哈哈!!食完野之後就開始玩

電腦..打下機ar....留下言咁冇咩好做..點知玩玩下..我個手機係到響bo..完黎係

"偉偉","長麵包"打比我..傾左一陣我話打埋比ar.."忠忠"..緊住佢地打比佢就轉比

我bo..我地幾個傾左一陣d勁無聊的野之復..."偉偉"同"長麵包"就唔傾la...話食野bo

咁我咪同ar"忠忠"傾左一陣lo..傾傾下又勁多人黎bo..==好鬼死嘈...嘈到咩咁勁煩ar-.-

我真係好鬼想打死佢地lo..煩到咩咁...但係都冇咩所謂la..因為我都可以"拎利事"就得的la

哈哈!!都係拎到d錢錢最緊要ar>,<哈哈!!我諗金日一定會過200的....我地食完野就

睇第三台的特務sk2..都幾好睇ar..睇睇下走左去打日記..哈哈!!但係真係幾正的bo

唔唔..都係冇咩野講la..下次打先講la..88