金日就唔係咁多開心野la..心情勁down lo...好鬼死忙勁多野做lo...
慘都死..咁鬼早起身..仲要成夜晚12點幾先返到屋企..真係ar..
金日做左好多野好累ar-,-..累到咩咁..最慘係金日食晚餐...
我地明明訂左8點..佢8點9先比到我地坐低..坐低左又冇人黎
招呼我地bo..哈哈!!咁都算la!!個d野食仲要成10點先黎bo..
激死我地la...但係都有d好笑的野發生bo..就好似我地叫佢拎
d杯比我地飲野..佢話冇bo..叫我地拎d"膠喉"飲bo..我地勁無
奈lo..又唔知"膠喉"係咩bo..仲要係飲啤酒用咩"膠喉"ar==
緊住諗諗下知道"膠喉"係咩la..原黎係飲管ar..比佢玩死la-,-
佢最後都係拎d杯黎比我地ar..但係拎4隻杯比我地..2隻有d野
一隻就有女人的紅色唇膏印-,-一隻就有一d唔知咩野的物體
即係同佢講..叫佢唔洗拎黎la..一陣唔知拎d咩出黎就唔好la..
佢勁無奈咁拎返走ar..笑死我地ar..我地講到勁串lo..哈哈!!
緊住仲有=,=我地問個個係咩野食la..即係咩頭盤ar..主菜ar..個
d野呢==點知佢同我地講個d係"拼捧"聽到我地一頭煙-,-後未先知佢
講的係拼盤-,-玩死lo...就係咁我地就食完呢餐咁的飯la..仲要搞到咁夜
先返屋企..真係慘a-,- |