水。果。藍。莓
當我開呢個日記個時我真係唔知自己想做d咩的..但係我隻手就就係咁打野落去bo..唔我諗呢個日記我會記得一d拎我覺得好難忘的野la...同埋我覺得值得留的野lo...睇完記得留下言bo
Samanthafok
暱稱: 藍。莓
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
睇到了..
唔..
日記
冇主題
冇話題
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 22 日  星期日   陰天


汁屋.. 開心 分類: 未分類

金日真係累死人la..估都估唔到汁野係咁累的==10點鐘起身汁..汁到成5點鐘..

仲要係咁抹野..成屋都抹晒-,-真係好累ar...我唔計食野ar..落去買野汁屋都去左

5次ar-,-真係好累lo...隻手都紅左-,-...勁痛ar..一邊叫痛一邊又要汁好慘慘ar..

都宜家隻手仲紅緊ar..好痛ar-,-我怕佢腫起就好笑la..唔知腫起隻手又會叫做咩

腫起隻腳叫"豬啼"la..咁隻手又叫咩呢-,-"豬手"??-,-好無奈..冇lala諗d咁的野

但係隻手就真係好痛ar>,,<..........痛都要入院ar...講下姐=.=..無聊過頭ar ma

但係咁樣抹野真係好慘ar..好在都有樣野黎講下姐...就係星期一我地有新的梳化坐ar

..好開心ar>,<張梳化平都死bo..2千幾3千蚊..個張梳化仲要係勁大張lo....哈哈!!

跟住仲有野送ar..但係唔記得左係咩lo-,-...好似一d日常用到的野ar@@....

講起上黎ar..我呢2日都好鬼死唔得閒ar..勁多野做..好在就黎放假..唔係我就

一定累死都得la..日日咁搞法-,-...都個時我一定要訓多d先得ar..唔係點..

訓返我呢2日咁唔得閒咁多野做的時間ar...哈哈



2006 年 1 月 21 日  星期六   雨天


心情... 不安 分類: 未分類

金日就唔係咁多開心野la..心情勁down lo...好鬼死忙勁多野做lo...

慘都死..咁鬼早起身..仲要成夜晚12點幾先返到屋企..真係ar..

金日做左好多野好累ar-,-..累到咩咁..最慘係金日食晚餐...

我地明明訂左8點..佢8點9先比到我地坐低..坐低左又冇人黎

招呼我地bo..哈哈!!咁都算la!!個d野食仲要成10點先黎bo..

激死我地la...但係都有d好笑的野發生bo..就好似我地叫佢拎

d杯比我地飲野..佢話冇bo..叫我地拎d"膠喉"飲bo..我地勁無

奈lo..又唔知"膠喉"係咩bo..仲要係飲啤酒用咩"膠喉"ar==

緊住諗諗下知道"膠喉"係咩la..原黎係飲管ar..比佢玩死la-,-

佢最後都係拎d杯黎比我地ar..但係拎4隻杯比我地..2隻有d野

一隻就有女人的紅色唇膏印-,-一隻就有一d唔知咩野的物體

即係同佢講..叫佢唔洗拎黎la..一陣唔知拎d咩出黎就唔好la..

佢勁無奈咁拎返走ar..笑死我地ar..我地講到勁串lo..哈哈!!

緊住仲有=,=我地問個個係咩野食la..即係咩頭盤ar..主菜ar..個

d野呢==點知佢同我地講個d係"拼捧"聽到我地一頭煙-,-後未先知佢

講的係拼盤-,-玩死lo...就係咁我地就食完呢餐咁的飯la..仲要搞到咁夜

先返屋企..真係慘a-,-



2006 年 1 月 20 日  星期五   雨天


無聊...擔心.. 開心 分類: 未分類

金日本黎都係好開心的..同d人玩得勁開心lo..好多野都影響唔到我心情ar!!

但係點姐..都最後都要我唔開心ar=,=講返d開心野先la...金日我同左人傾好多野

講左好多好好笑的野la..講講下冇lala有人扔我bo..原黎係"三大惡人"佢地ar-,-

我咪扔返佢地lo...中左ar@@好開心lo ..我仲要扮唔係我扔的..佢地真係以為唔係

真係好好玩ar..點知我又比人打bo..我咪打返佢地lo..有人串我..我都有打返佢地ar

真係好好好好玩的..到lunch我地係到玩..點知"扮串人"係到玩野bo..咁我地就5個人

一起打佢la..佢又走唔到又係到走黎走去勁搞野ar..估唔到同d男同學玩到咁開心..

-,-..勁搞野ar..哈哈!!就係咁我先發現我係同d男同學玩多過同女同學玩lo...

之後我平平安安咁到放學時間..係放學前都係勁開心的...但係我放左學又要等人bo-,-...

等左好耐ar...等到4:30佢先出黎ar=,=好慘ar..搞到我好累但都冇所謂la...返到home打

日記前..有人打電話同我講左d野..搞到我勁唔開心lo..我好擔心佢ar..唔知佢點呢!!