水。果。藍。莓
當我開呢個日記個時我真係唔知自己想做d咩的..但係我隻手就就係咁打野落去bo..唔我諗呢個日記我會記得一d拎我覺得好難忘的野la...同埋我覺得值得留的野lo...睇完記得留下言bo
Samanthafok
暱稱: 藍。莓
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
睇到了..
唔..
日記
冇主題
冇話題
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 2 月 3 日  星期五   晴天


唱k加睇戲 開心 分類: 未分類

我金日又11點幾起身la...成11點半先出門口..緊住12點左加到

我的目的地..我約左"偉偉","忠忠","長麵包"睇戲..之前本黎有埋

"林哥"同"money"後未佢地唔黎bo..得返我地4個-,-去睇戲...

我地走去睇賊壇新人王..都幾好睇..好搞笑ar=,=..點知睇睇下..

聽到ar"偉偉"同ar"長麵包"講野..話我同佢lo-,-緊住又係咁望過

黎都唔知有咩好睇ar-,-想打佢地ar...佢地買戲飛睇戲..定睇人的

後未睇完先得個2點幾..緊係去下其他地方lo..去邊到好呢-,-..諗左

一陣佢地話去唱k..咁我地又返去官塘..-,-我地走去搭地鐵..有2條仔

望住我地4個-,-勁樣衰.都唔知有咩好望ar...去到官塘唱k個到..等左

一陣就有位la..去唱lu..佢地ar..有d唱得幾好la..有d走音..冇氣-,-勁

無奈lo..咁我地唱唱唱..聽到ar偉偉唱歌勁搞野ar..中文變英文..普通話

變中文..笑死我地=,=...搞到我地係咁笑-,-..我地個到有d咩..唔記得個

d叫咩燈..搞到我好似好多毛係身咁bo-,-..好慘..後未.."忠忠"話熱佢要除

外套..咁我話你咁熱後面係唔係有d..講到呢到.."偉偉"望住後面大叫..搞到

我同"忠忠"彈起身..-,-原黎係冇野的-,-..慘ar-,-...咁我地就咁唱k..唱到成8

點我地就各自返屋企食野la=.=..咁就玩左一日=.=



2006 年 2 月 2 日  星期四   晴天


..冇題 開心 分類: 未分類

金日都冇咩野好講的la..都係咁夜訓..都係成2點幾先起身...=,=.....因為

我都成4點幾先訓..哈哈!!成日..都係到打機同傾電話..同睇電視....後未我

食完野走去沖涼...沖完之後..ar媽走入黎問我..你有冇仔..有冇比人溝ar..

係唔係好多仔呢..唔好咁易受人溝ar-,-...我就同佢講lo..係唔係要拖返357

日先..叫唔易受溝-,-...佢冇答我...勁無奈ar=,=...緊住我走去開電腦...傾電

話..後未電話響..我ar媽搶我電話聽..勁無奈..=.=電話汁邊的人..仲無奈lo-,-

搞到我勁緊張-,-...哈哈!!緊住我地咪係到傾係咁傾..大約傾左一粒鐘左加la-,-

"money"細佬係咁係到嘈..嘈到咩咁=,=我地係咁話想打佢ar-,-...好無奈..

緊住我地收線就各自約人la..=,=都冇咩野好講l..就咁多la-,-



2006 年 2 月 1 日  星期三   晴天


睇戲 開心 分類: 未分類

金日10點幾起左身..係到發夢..哈哈!!緊住11點la.打比佢叫佢起身-,-

慢慢搞埋d野就出門口la..因為我要去睇戲ar..佢話我知得3個人點知..

後未有4個人ar@@有我la.."林哥",長麵包","忠忠"幾個走去睇戲......

個套戲都幾好睇ar...但係坐到好累lo.勁無奈ar..坐咁耐..但係套野真係

好好好好睇lo...後未返到home..都冇咩野做..又係咁打下機..食下野,,

最多咪又係食糖lo-,-..哈哈!!唔知點解金日好鬼死累ar-,-眼訓...隻眼又

有d痛..可能太累la..哈哈!!有一樣野都幾搞野的-,-我地約左12點係個到

等..去買戲飛..點知個套野成2點先做..我地就係到行行企企咁..過左2粒

鐘..-.-又話去打機..上到去..5分鐘又落返黎..好無奈ar-,-..仲有一樣野..

真係好開心的..但係我係唔會打出黎的...哈哈..唔好問我ar..我咩都唔會講

的..hehe!!