我金日又11點幾起身la...成11點半先出門口..緊住12點左加到
我的目的地..我約左"偉偉","忠忠","長麵包"睇戲..之前本黎有埋
"林哥"同"money"後未佢地唔黎bo..得返我地4個-,-去睇戲...
我地走去睇賊壇新人王..都幾好睇..好搞笑ar=,=..點知睇睇下..
聽到ar"偉偉"同ar"長麵包"講野..話我同佢lo-,-緊住又係咁望過
黎都唔知有咩好睇ar-,-想打佢地ar...佢地買戲飛睇戲..定睇人的
後未睇完先得個2點幾..緊係去下其他地方lo..去邊到好呢-,-..諗左
一陣佢地話去唱k..咁我地又返去官塘..-,-我地走去搭地鐵..有2條仔
望住我地4個-,-勁樣衰.都唔知有咩好望ar...去到官塘唱k個到..等左
一陣就有位la..去唱lu..佢地ar..有d唱得幾好la..有d走音..冇氣-,-勁
無奈lo..咁我地唱唱唱..聽到ar偉偉唱歌勁搞野ar..中文變英文..普通話
變中文..笑死我地=,=...搞到我地係咁笑-,-..我地個到有d咩..唔記得個
d叫咩燈..搞到我好似好多毛係身咁bo-,-..好慘..後未.."忠忠"話熱佢要除
外套..咁我話你咁熱後面係唔係有d..講到呢到.."偉偉"望住後面大叫..搞到
我同"忠忠"彈起身..-,-原黎係冇野的-,-..慘ar-,-...咁我地就咁唱k..唱到成8
點我地就各自返屋企食野la=.=..咁就玩左一日=.=
|