本來我諗到好多野打嫁;]
不過呢.我諗諗下;有d都係唔好打出泥拉.
我都係唔想搞到我個blog太正經=)
跟住搞到e+冇野up-v-;
今日哥個生字總測.
我覺得合格;不過唔多高分咁lo.
跟住話劇開會;開到7點幾x)
都唔係好夜姐xd我係燈光姐.
都唔係好多野姐;冇心目中咁難.
今日我要up歌詞拉=)
如果期待得到結果
願意因你著魔
曾受的苦值得恭賀
我恨我;被動期盼也太傻
耐心啃苦果;是為著你改變麼
期待畢竟太多;為了等到甚麼
難道你;能自己自動的改過
你一再犯錯;承受等的苦楚
問我等到甚麼
我要愛情不需要登對 不需得你允許
兄妹真有趣 不需要分居
忘記輩份再追
我要愛情摧毀世交也 不失一個壯舉
相戀的證據 假使要爭取
唯有約定和大哥喝醉
想念是會呼吸的痛
它活在我身上所有角落
哼你愛的歌會痛;看你的信會痛;連沉默也痛
遺憾是會呼吸的痛
它流在血液中來回滾動
后悔不貼心會痛;恨不懂你會痛
想見不能見最痛
你寫給我 我的第一首歌
你和我 十指緊扣 默寫前奏
可是那然后呢
還好我有 我這一首情歌
輕輕的 輕輕哼著 哭著笑著
我的 天長地久
ThEx2nD
|