| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 1 月 2 日 星期二  |
辛苦  |
|


好辛苦呀><唉......痛得好辛苦呀!
個胃仲要係勁痛﹐唉......痛死我啦﹐食左藥都唔得
到底點算呀?病左都冇人會可憐我,唉......又有冇人可以珍惜我?
當然係冇啦﹐根本就唔會有人黎珍惜我同可憐我。
如果可以既話我想......都係唔講啦><
都唔知點解﹐我哩幾日總係覺得好唔開心咁既!
可能成日都只係得一個係屋企﹐冇人去關心我
而家就連小學既朋友都開始疏遠我啦﹐中學既同學又唔可以成日傾電話
升左中學之後就覺得我只係得返一個人生活﹐
就算死左都冇人會可憐同埋傷心﹐我真係唔想再咁呀!
可唔可以搵人去關心下我,問候下我呀?
可能咁樣我就會覺得自己真係存在係世上﹐
但係始終都係冇人會去關心我去問候我﹐
我已經唔可以再靠一個人支持落去啦!
我而家好辛苦呀!我真係唔知自己可以支持幾耐呀
可能哩個世界上已經冇野可以值得我去留戀﹐
但係我始終都唔可以死﹐因為我仲要去侍奉神﹐
我仲要為神去傳福音﹐我知道而家仲有一個人係好愛好愛我架
佢仲可以愛我愛到去釘十架﹐果個就係主基督耶穌
我要為左哩個人而去珍惜生命﹐我唔可以去死架
因為我仲要去比哩個人去愛我。

|
| 刊登時間:2007-01-02 07:52 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 35 | »
|