∼按一按我吧!!有野看喔!!∼

 

 

Seira727
暱稱: 傻豬﹏yuki
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
@@
唔開心...亦都超嬲
唔開心......
好嬲
好唔開心......好想喊...
文章分類
全部 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
charlie215
∮愛在黑夜﹏星↗承諾...
∮愛在黑夜﹏星↗承諾...
★煙火的季節﹏欣
國際基督徒生命堂小組...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 12
今日人氣: 4
累積人氣: 813
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 2007 年 1 月 2 日  星期二   晴天


辛苦 感動

好辛苦呀><唉......痛得好辛苦呀!

個胃仲要係勁痛﹐唉......痛死我啦﹐食左藥都唔得

到底點算呀?病左都冇人會可憐我,唉......又有冇人可以珍惜我?

當然係冇啦﹐根本就唔會有人黎珍惜我同可憐我。

如果可以既話我想......都係唔講啦><

都唔知點解﹐我哩幾日總係覺得好唔開心咁既!

可能成日都只係得一個係屋企﹐冇人去關心我

而家就連小學既朋友都開始疏遠我啦﹐中學既同學又唔可以成日傾電話

升左中學之後就覺得我只係得返一個人生活﹐

就算死左都冇人會可憐同埋傷心﹐我真係唔想再咁呀!

可唔可以搵人去關心下我,問候下我呀?

可能咁樣我就會覺得自己真係存在係世上﹐

但係始終都係冇人會去關心我去問候我﹐

我已經唔可以再靠一個人支持落去啦!

我而家好辛苦呀!我真係唔知自己可以支持幾耐呀

可能哩個世界上已經冇野可以值得我去留戀﹐

但係我始終都唔可以死﹐因為我仲要去侍奉神﹐

我仲要為神去傳福音﹐我知道而家仲有一個人係好愛好愛我架

佢仲可以愛我愛到去釘十架﹐果個就係主基督耶穌

我要為左哩個人而去珍惜生命﹐我唔可以去死架

因為我仲要去比哩個人去愛我。

 

 

刊登時間:2007-01-02 07:52 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]