∼按一按我吧!!有野看喔!!∼

 

 

Seira727
暱稱: 傻豬﹏yuki
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
@@
唔開心...亦都超嬲
唔開心......
好嬲
好唔開心......好想喊...
文章分類
全部 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
charlie215
∮愛在黑夜﹏星↗承諾...
∮愛在黑夜﹏星↗承諾...
★煙火的季節﹏欣
國際基督徒生命堂小組...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 12
今日人氣: 1
累積人氣: 791
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 2007 年 2 月 14 日  星期三   晴天


開心又唔開心 滿足

好開心呀!今日就係情人節啦!雖然我收唔到朱古力!

但係我都好開心啵^^呵呵!因為我今日同我d朋友玩得好開心呀!

佢地同我一樣都係單身!所以我覺得!冇得拍拖姐@@

唔一定冇人陪既!呵呵><我哩諗法係岩既!點解?

咪就係因為我就係情人節冇男仔陪都好!我仲有我好好既朋友呀麻!

佢地點都唔會離開我!佢地所講既野都係真既!

但係男朋友講既野未必係真架喎!所以我唔拍拖就係咁既原因啦!

其實......我岩岩又諗起我小學d同學啦><好唔開心

我仲喊左出黎tim!唔知點解呢!我諗起佢地我就會諗返起好多好多係小學既回憶!

我真係好掛住佢地呀!澧宜,彩妮,敏敏,楨晶,均均,牙君......仲有好多好多既同學!

我都好掛住呀!唔知點解呢^^關sir,阮sir,黃sir,miss陳......

我都好掛住呀><我好想返小學睇下呀!

但係又冇人陪我!得我一個返去好似有怪怪地咁!

我好想約埋佢地一齊返!但係佢地一個二個都話中學好忙!

唔知點解個個升哂中學之後都好似冇咩點理大家lu!

唉......之前又講過就算係升左中學又好!我地既友情都唔會變!

簡直係冇可能既事!因為我地升左中學之後個個都會有自己既fd!

都唔會再記得小學既朋友架啦!所以......唉><

唔知點解我恉咁悔氣呢!哈^^好傻呀

希望我地6B既友情永永遠遠都唔會變啦^^

仲有呀!希望大家可以早日搵到自己鍾意既人啦^^

 

刊登時間:2007-02-14 09:30 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]