|


好開心呀!今日就係情人節啦!雖然我收唔到朱古力!
但係我都好開心啵^^呵呵!因為我今日同我d朋友玩得好開心呀!
佢地同我一樣都係單身!所以我覺得!冇得拍拖姐@@
唔一定冇人陪既!呵呵><我哩諗法係岩既!點解?
咪就係因為我就係情人節冇男仔陪都好!我仲有我好好既朋友呀麻!
佢地點都唔會離開我!佢地所講既野都係真既!
但係男朋友講既野未必係真架喎!所以我唔拍拖就係咁既原因啦!
其實......我岩岩又諗起我小學d同學啦><好唔開心
我仲喊左出黎tim!唔知點解呢!我諗起佢地我就會諗返起好多好多係小學既回憶!
我真係好掛住佢地呀!澧宜,彩妮,敏敏,楨晶,均均,牙君......仲有好多好多既同學!
我都好掛住呀!唔知點解呢^^關sir,阮sir,黃sir,miss陳......
我都好掛住呀><我好想返小學睇下呀!
但係又冇人陪我!得我一個返去好似有怪怪地咁!
我好想約埋佢地一齊返!但係佢地一個二個都話中學好忙!
唔知點解個個升哂中學之後都好似冇咩點理大家lu!
唉......之前又講過就算係升左中學又好!我地既友情都唔會變!
簡直係冇可能既事!因為我地升左中學之後個個都會有自己既fd!
都唔會再記得小學既朋友架啦!所以......唉><
唔知點解我恉咁悔氣呢!哈^^好傻呀
希望我地6B既友情永永遠遠都唔會變啦^^
仲有呀!希望大家可以早日搵到自己鍾意既人啦^^

|