|


今日都幾開心既,因為今日同阿丁一齊去旺角行街喎!
我就去左女人街行啦,果到勁多野買呀><仲要係好靚tim
咁我地行呀行,行左好耐先搵到我鍾意衫衫,真係好q架^^
咁我就買左落黎啦,我地再行多半個鐘左右啦,我見到我自己鍾意既鞋呀!
但係要180咁貴,所以咪話走去第二間睇囉!果個老闆就話計平d
咁我地咪問有幾平,佢就150,但係我身上都只係得返150咋
所以咪算囉!個老闆又可以再平d,計到我130
跟住我就話身上冇咁多錢,佢就問我身上有幾多錢
咁我就話得150不過要剩低d錢黎塔車!佢就話110比我
咁我梗係話好架啦!由180蚊減到去110蚊喎!已經唔錯架啦^^
然後我地又繼續行啦,行呀行,行呀行!比我睇中左條裙呀^^
跟住我問佢幾錢,佢話79.9,哇!我得返40蚊咋喎
咁問佢有冇得平d佢話有既,仲問我要幾多,
咁我咪話50蚊得唔得,佢話得,咁我身上得40蚊
咪問阿丁借住10蚊先囉!^^今日真係好開心呀!
可以買到咁多心頭好!最慘既就係返到屋佐試下條裙
條裙竟然係要短到阿媽都唔認得!著左好似冇著咁!
真係勁無奈囉!o哂呀><不過都唔緊要既
仲可以著出街!但係唔知會唔會比人話我姐!
唉......如果有方法可以一2到條裙長d既話咁就好啦><
但係可惜係冇架!不過唔緊要啦,仲著得
但係......始終覺得條裙短左d姐!><
但係都冇辦法啦!唔買都買左咯!點都要著架!
冇理由買左又唔著,咁好似好浪費啵><一定要搵日著出街睇下先
但係條裙好易走光架啵!咁點算呢??????><
算啦!我諗方法先!唔打住啦88

|