∼按一按我吧!!有野看喔!!∼

 

 

Seira727
暱稱: 傻豬﹏yuki
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
@@
唔開心...亦都超嬲
唔開心......
好嬲
好唔開心......好想喊...
文章分類
全部 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
charlie215
∮愛在黑夜﹏星↗承諾...
∮愛在黑夜﹏星↗承諾...
★煙火的季節﹏欣
國際基督徒生命堂小組...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 12
今日人氣: 3
累積人氣: 793
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 2006 年 12 月 26 日  星期二   晴天


O咀囉! 滿足

今日都幾開心既,因為今日同阿丁一齊去旺角行街喎!

我就去左女人街行啦,果到勁多野買呀><仲要係好靚tim

咁我地行呀行,行左好耐先搵到我鍾意衫衫,真係好q架^^

咁我就買左落黎啦,我地再行多半個鐘左右啦,我見到我自己鍾意既鞋呀!

但係要180咁貴,所以咪話走去第二間睇囉!果個老闆就話計平d

咁我地咪問有幾平,佢就150,但係我身上都只係得返150咋

所以咪算囉!個老闆又可以再平d,計到我130

跟住我就話身上冇咁多錢,佢就問我身上有幾多錢

咁我就話得150不過要剩低d錢黎塔車!佢就話110比我

咁我梗係話好架啦!由180蚊減到去110蚊喎!已經唔錯架啦^^

然後我地又繼續行啦,行呀行,行呀行!比我睇中左條裙呀^^

跟住我問佢幾錢,佢話79.9,哇!我得返40蚊咋喎

咁問佢有冇得平d佢話有既,仲問我要幾多,

咁我咪話50蚊得唔得,佢話得,咁我身上得40蚊

咪問阿丁借住10蚊先囉!^^今日真係好開心呀!

可以買到咁多心頭好!最慘既就係返到屋佐試下條裙

條裙竟然係要短到阿媽都唔認得!著左好似冇著咁!

真係勁無奈囉!o哂呀><不過都唔緊要既

仲可以著出街!但係唔知會唔會比人話我姐!

唉......如果有方法可以一2到條裙長d既話咁就好啦><

但係可惜係冇架!不過唔緊要啦,仲著得

但係......始終覺得條裙短左d姐!><

但係都冇辦法啦!唔買都買左咯!點都要著架!

冇理由買左又唔著,咁好似好浪費啵><一定要搵日著出街睇下先

但係條裙好易走光架啵!咁點算呢??????><

算啦!我諗方法先!唔打住啦88

刊登時間:2006-12-26 07:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]