|


哈哈!真係開心啦今日,今日我9:30起左身呀!
跟住安仔就打黎啦!咁就同佢傾左一陣啦,跟住比阿媽叫左去飲茶!
咁冇所謂啦,橫掂都未食早餐!咁咪跟左阿媽落去食野囉!
我著左一條超超超超超短既裙啊><我都唔想架!但係鬼叫我買左咩!
如果唔著既話好似好浪費架麻!所以咪著囉,我地飲完茶之後就去左百佳
我仲叫左阿媽買左好多零食比我tim!kaka
跟住返到屋企就整理好哂d野就準備落去等安仔!點知一落到去安仔就打比我啦
咁跟住我同安仔就步行過去西鐵站啦!我地邊行邊傾計!都傾左幾多野架!
跟住我地係西鐵站到等玲玲囉!點知一見到玲玲就暈哂啦!kaka
因為佢著得好靚呀^^跟住我地就去塔車去市中心啦!
哇!我地去到就行過去影貼紙相啦,影完之後,我地出到黎
真係o哂囉--”竟然有勁多人望住我地囉!我都知我地今日著得好靚
都唔洗咁呀?狂係到望住哂!搞到我地都唔知點好!
唉......我地係返黎果陣見到鍾老師(小學幼童軍個老師)呀!
佢拎住部相機呀!我諗佢應該去影相掛!唔知呢kaka
不過我見到佢之後,我就好掛住小學d同學啦><
我好想見返佢地呀!唔知佢地而家幾成點呢?
有幾個我都見過啦(彩妮,君豬,婉瑩,陳欣,丁丁,晶,江江)
哩d都見過啦!但係......澧宜啊!均均啊!
仲有好多好多都未見過呀!(除左安仔同沈之外)唔知佢地而家變成點呢?
真係想見返佢地呀><係好想好想呀!唉......
不過佢地而家有各自各既朋友同埋同學架啦!可能唔會再聯絡tim
但係我真係唔想咁囉!我真係希望我地哩份友誼永遠都唔變呀!

|