|


點解?點解呀?我當你係朋友......你當我係咩呀?
我有咩都講比你知﹐你呢?你有冇講過d咩比我知呀?
你唔開心果陣你有講過比我知發生咩事咩?你嬲你有講過比我知咩?
你講呀......有冇呀?我呢?我有咩事都講你知......
係你叫我講架......我都唔想講架﹐唔講你知又話我唔當你係朋友
講左你知又話我咩衰咩衰......你想點呀?你講呀
哼......好笑﹐我都唔知同你係咩關係......同學?定朋友呀?
定係陌路人呀?我而家同你講......我討厭左哩d咁既日子啦
你打我...我忍...你用粗口鬧我...我都忍......
我處處忍讓你......到而家我真係忍唔到啦!如果再係咁
我真係會癲架......我唔出聲唔係等於我唔嬲呀
我唔出聲唔係等於我開心呀......我求下你呀......
你放過我啦好冇呀?我真係好辛苦呀!
我唔開心有人關心我咩?我嬲有人哄過我咩?
冇呀......你地個個都正係幫住佢......我呢?
我都係你地既朋友黎架......但係我唔覺得你地有當過我係朋友囉
你地又知唔知我好唔開心呀?你地唔會知......
因為你地根本冇諗過要去關心我...去哄我係咪呀?
你地有冇當過我係你地既朋友呀?冇呀.........
你地當我係發洩工具咋係咪呀?你地唔開心或者嬲......
都攞我黎出氣......我都忍啦......但係你地竟然仲要背住我講我壞話?
我受夠啦!我係人唔係發洩工具呀!點解成日都要攞我黎出氣呀?
我唔會介意你地攞我黎出氣......但係介意你地從來冇當我係朋友
你地明唔明呀?點解你地係都唔理下我既感受就講D唔應該講既野呀?
表面上你地當我係朋友......但係我知道!你地冇當過我係
唔好以為我咩都唔知先得架......我大個架啦
我唔再係細路女呀!我識分邊D係岩邊D係錯架
我真係受夠啦!我唔要再係咁呀.........
PS:(我已經受夠啦!放過我啦!)

|