∼按一按我吧!!有野看喔!!∼

 

 

Seira727
暱稱: 傻豬﹏yuki
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
@@
唔開心...亦都超嬲
唔開心......
好嬲
好唔開心......好想喊...
文章分類
全部 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
charlie215
∮愛在黑夜﹏星↗承諾...
∮愛在黑夜﹏星↗承諾...
★煙火的季節﹏欣
國際基督徒生命堂小組...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 12
今日人氣: 7
累積人氣: 816
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 2007 年 4 月 24 日  星期二   晴天


我受夠啦 鬱悶

點解?點解呀?我當你係朋友......你當我係咩呀?

我有咩都講比你知﹐你呢?你有冇講過d咩比我知呀?

你唔開心果陣你有講過比我知發生咩事咩?你嬲你有講過比我知咩?

你講呀......有冇呀?我呢?我有咩事都講你知......

係你叫我講架......我都唔想講架﹐唔講你知又話我唔當你係朋友

講左你知又話我咩衰咩衰......你想點呀?你講呀

哼......好笑﹐我都唔知同你係咩關係......同學?定朋友呀?

定係陌路人呀?我而家同你講......我討厭左哩d咁既日子啦

你打我...我忍...你用粗口鬧我...我都忍......

我處處忍讓你......到而家我真係忍唔到啦!如果再係咁

我真係會癲架......我唔出聲唔係等於我唔嬲呀

我唔出聲唔係等於我開心呀......我求下你呀......

你放過我啦好冇呀?我真係好辛苦呀!

我唔開心有人關心我咩?我嬲有人哄過我咩?

冇呀......你地個個都正係幫住佢......我呢?

我都係你地既朋友黎架......但係我唔覺得你地有當過我係朋友囉

你地又知唔知我好唔開心呀?你地唔會知......

因為你地根本冇諗過要去關心我...去哄我係咪呀?

你地有冇當過我係你地既朋友呀?冇呀.........

你地當我係發洩工具咋係咪呀?你地唔開心或者嬲......

都攞我黎出氣......我都忍啦......但係你地竟然仲要背住我講我壞話?

我受夠啦!我係人唔係發洩工具呀!點解成日都要攞我黎出氣呀?

我唔會介意你地攞我黎出氣......但係介意你地從來冇當我係朋友

你地明唔明呀?點解你地係都唔理下我既感受就講D唔應該講既野呀?

表面上你地當我係朋友......但係我知道!你地冇當過我係

唔好以為我咩都唔知先得架......我大個架啦

我唔再係細路女呀!我識分邊D係岩邊D係錯架

我真係受夠啦!我唔要再係咁呀.........

PS:(我已經受夠啦!放過我啦!)

刊登時間:2007-04-24 09:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]