|


><好辛苦呀今日......一朝早都冇咩事既!!!!
但係返到上去就企左出走廊一陣啦......就見到阿哥(姚)
同蘇仲有玲係到玩!跟住阿哥仲做埋d好唔知點既動作啦
勁搞笑喎^^咁跟住就睇書大過天啦!我係班長so要點名呀果d啦
跟住阿sir黎左就將d野交返比阿sir理啦!我就返埋去睇書啦
睇完書就開始上第一堂......仲要係我最差果科「英文」
咁我地就上堂啦!ms都停左好多次啦!d男仔成日係到串ms
搞到ms好唔開心囉!我都未見過ms咁嬲架!
咁臨落堂前我就覺得有少少想嘔啦!咁咪問ms去洗手間囉
咁就去左嘔......-0-"勁辛苦喎!跟住就上中文堂啦
中文堂勁悶呀!都唔知ms講咩!-0-"唔係因為我唔聽書
而係因為d男仔係到嘈住哂!聽唔到ms講咩姐
跟住又到返英文堂!咁ms一入到黎我又問ms去洗手間
ms就問我點解又去洗手間!咁我咪話我又想嘔囉
-0-"跟住蘇問我係咪有左喎......比佢激死啦
我點會無啦啦有左呢?唉......咁就即刻走入去嘔啦!真係勁辛苦
咁其他堂唔講啦......正係講最後果兩堂啦
上中史果陣我都有d唔舒服架啦!跟住咪冇聽到書囉
就爬左係到啦!-0-"點知比人「擇」左名喎!
跟住阿哥(輝)就幫我去擦左佢啦!因為佢知道我胃痛先爬係到既
咁跟住冇啦啦個胃越黎越痛喎!咁我就喊左出黎啦!
到左班主任堂阿sir就走左過黎問我咩事-0-
咁咪照實答佢囉!佢就係到同我講:「做咩成日都胃痛架?」
咁我咪話:「下?我都唔知呀!不過慣哂!應該冇野既」
咁咪繼續上堂囉!咁到左放學我地唐唐仲有美美就幫阿sir拍片啦
-0-"我而家先明白d演員既辛苦!唉......ng完又再ng
傻架!搞到口都乾埋!不過冇所謂啦!幫阿sir做野咋麻
咁跟住拍完就返屋屋lu!!^^嘻嘻
ps"(好辛苦呀!點解今日會冇黑仔架?果到痛完到果到!-0-"仲要狂比人撞tim!)無奈呀!

|