|


嘻嘻......^^好ya聽日就去大學交流lu!唔知會點呢?
>3<但係聽日就唔可以玩電腦lu......唉><傷心囉!
唔知蘇蘇你地會唔會掛住我呢?嘻......放心啦我既朋友
我一定會買手信比你地既......但係唔知拎唔拎得哂呢?哈
um......唉><離開左哩幾日既情況我一定會打上黎架^^哈
唔知去到會點既呢?um......好想快d去呀>3<好心急哇......
嘻嘻......希望我同玲豬都會玩得好開心啦......哈^^
最開心既就係可以聽日蔡sir講普通話呀......唔知佢講普通話同止堂講果d係咪一樣既呢?
佢上堂講果d都唔知咩黎既......簡直係想到我地爆肚啦^^
希望經過今次交流之後我既普通話會有進步啦......唉
如果唔係就......算啦^^我由今日開始一定要比心機呀
唔可以比家姐同埋阿媽睇死架......一定唔可以>3<
之前成日比佢地話我冇用......我一定要叻返次比佢地睇先得
如果唔係又會比佢地鬧咁就慘慘lu^^嘻嘻!

|