|


-0-"琴日同埋今日都去左camp呀......好好玩呀^^嘻嘻
我地一去到營地就分左訓邊先......跟住就開始玩第一個遊戲啦
我地6點30左右開始玩玩到8點幾先有得食野呀......
但係我玩到一半就冇玩到!因為我個胃不嬲都痛緊既......
只係我冇同老師佢地講姐^^跟住要跑喎!咁個胃就更加痛啦
我諗住會冇咩事so冇理到......點知玩到尾二個遊戲果陣我玩唔到
我個胃勁痛>3<我仲喊埋出黎tim呀......唉-0-個胃成日都無啦啦痛
而琴晚就係因為遲左成兩個鐘先有得食飯.....咁咪搞到胃痛囉><
跟住ms黎就陪左我去搵ms黃攞錢買d野食......落到去果陣
黎sir佢地竟然係到喎@@我勁出奇囉......嘻嘻^^
跟住ms黎就上返去睇住班同學......而黎sir就陪左我去買野食
wakaka之後我就屈左阿sir請我食野tim......跟住上返去就開始燒野食啦
食完野就休息左陣又開始玩啦......果陣都成12點幾架啦-0-
跟住我地就去C12果到討論我地既布偶劇本啦......嘻嘻^^
跟住我地討論左成幾個鐘......連劇本都寫埋TIM
跟住我地就返返去啦......佢地大部份人都沖哂涼LU-0-
果陣已經係2點45架啦......跟住我沖埋個涼都已經成三點幾LU
咁我就開始去訓覺啦......訓到7點30莫老師就叫我地起身啦
跟住就整好哂D野我地就開始去食早餐果D啦............
跟住我地食完早餐就開始自由活動啦-0-仲見到班飛仔TIM
佢地琴日仲聊我地班女仔TIM......勁驚囉果陣-0-
都唔知點算......好睬果陣有石SIR係到咋-0-如果唔係都唔知點算
嘻嘻................跟住又開始彩排啦....然後又開始出發返學校LU
PS:(如果累可以忘記一切的話......我寧願累><)

|