∼按一按我吧!!有野看喔!!∼

 

 

Seira727
暱稱: 傻豬﹏yuki
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
@@
唔開心...亦都超嬲
唔開心......
好嬲
好唔開心......好想喊...
文章分類
全部 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
charlie215
∮愛在黑夜﹏星↗承諾...
∮愛在黑夜﹏星↗承諾...
★煙火的季節﹏欣
國際基督徒生命堂小組...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 12
今日人氣: 2
累積人氣: 805
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 2007 年 4 月 21 日  星期六   晴天


累死啦 無奈

-0-"琴日同埋今日都去左camp呀......好好玩呀^^嘻嘻

我地一去到營地就分左訓邊先......跟住就開始玩第一個遊戲啦

我地6點30左右開始玩玩到8點幾先有得食野呀......

但係我玩到一半就冇玩到!因為我個胃不嬲都痛緊既......

只係我冇同老師佢地講姐^^跟住要跑喎!咁個胃就更加痛啦

我諗住會冇咩事so冇理到......點知玩到尾二個遊戲果陣我玩唔到

我個胃勁痛>3<我仲喊埋出黎tim呀......唉-0-個胃成日都無啦啦痛

而琴晚就係因為遲左成兩個鐘先有得食飯.....咁咪搞到胃痛囉><

跟住ms黎就陪左我去搵ms黃攞錢買d野食......落到去果陣

黎sir佢地竟然係到喎@@我勁出奇囉......嘻嘻^^

跟住ms黎就上返去睇住班同學......而黎sir就陪左我去買野食

wakaka之後我就屈左阿sir請我食野tim......跟住上返去就開始燒野食啦

食完野就休息左陣又開始玩啦......果陣都成12點幾架啦-0-

跟住我地就去C12果到討論我地既布偶劇本啦......嘻嘻^^

跟住我地討論左成幾個鐘......連劇本都寫埋TIM

跟住我地就返返去啦......佢地大部份人都沖哂涼LU-0-

果陣已經係2點45架啦......跟住我沖埋個涼都已經成三點幾LU

咁我就開始去訓覺啦......訓到7點30莫老師就叫我地起身啦

跟住就整好哂D野我地就開始去食早餐果D啦............

跟住我地食完早餐就開始自由活動啦-0-仲見到班飛仔TIM

佢地琴日仲聊我地班女仔TIM......勁驚囉果陣-0-

都唔知點算......好睬果陣有石SIR係到咋-0-如果唔係都唔知點算

嘻嘻................跟住又開始彩排啦....然後又開始出發返學校LU

PS:(如果累可以忘記一切的話......我寧願累><)

刊登時間:2007-04-21 10:15 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]