|


hi喲!呵呵><好耐都冇過我打日記呢!哈哈
咁大家係咪又好想知道點解呢?好啦!就等我透露d比大家知啦!呵呵
其實係咁既!我呢哩排就非常之唔得閒!放年假既時候我又返左大陸喎!
咁跟住返返學之後果個禮拜呢......又要做測驗呀!又要做功課呀!又哩樣又果樣咁!
咁咪仲好唔得閒?咁所以我就冇玩電腦啦!再下一個禮拜呢我又要考試喎!
咁所以咪更加冇得玩電腦囉!到左前日先至考完咋!而琴日就同左我d朋友去睇美女食神!
都幾好笑啦-0-"哈哈!我都笑到卡卡聲tim!呵呵
唉......今日就悶啦!今日本來返教會既!但係呢^^因為本人懶惰既關係
所以就冇去到啦!其實我都唔係好想信神呀而家!我都唔知點解
我以前真係真心信神架!但係而家真係唔同哂lu-0-"
我d基督徒朋友講過個個基督徒都會經歷過哩d咁既日子!我而家知啦
其實我都好唔想咁架!但係我冇辦法我都唔知點解-0-"哈
可能哩d就係所謂既命運掛!不過點都好我就算講粗口都好
我發誓我死都唔學壞亦都唔會做飛女呀果d!因為我咁樣我阿媽會好唔開心
仲有我家姐都會好擔心我架!所以呢我決定左啦!我唔吸煙
酒就一時時啦!不過就肯定唔會跟人又唔會做14果d
bc我要做一個乖囡囡!呵呵
咁既話我諗可能會更加多人錫呢^^係咪?
唉......算啦!我都冇野打-0-"如果再得閒既話我一定會上黎打過既!呵呵><

|