|


點解呀?你地個個都係咁......有冇諗過我既感受呀?
你地嬲我......我唔介意呀!但係可唔可以唔好係我面前打眼色呀?
你地咩都唔講我知......我好辛苦呀!唔想係咁呀
你地可唔可以唔好成日無啦啦發小姐脾氣呀?我係你地朋友
唔係比你地黎發洩既工具呀......我受夠啦!
點解你地唔可以對我好d既姐?我好黑人憎咩?
係呀......正係得你地可以發小姐脾氣呀!我哩d賤人唔可以發呀
你地係大小姐呀!鍾意打人就打人鍾意用粗口鬧人就鬧人
我咩都忍你地啦!仲想點呀?你地嬲我有冇出聲呀?
我嬲你地又唔得......你地嬲我就得?咩道理呀?
姐姐我係人呀!唔係發洩工具呀!你地知唔知你地搞到我有幾唔開心呀?
你地唔知呀!你地又知唔知有幾次都差d搞到我想自殺呀?
我好憎我自己呀!點解我好似做哂衰人咁呀!我唔明呀
點解個天對我要咁殘忍呀?我都係人......點解唔可以比我過得好d呀?
我唔想再你地面前扮到好開心咁呀!我個心好難受呀!
我唔知點解而家又有一個諗頭......我好想去自殺呀
我唔想再因為你地咁樣!我唔明點解你地會咁憎我?
話比我知呀!我真係想知......我有咩錯呀?講呀
我會改架......唔好再咁對我好唔好呀?
ps:(不要再這樣的對我......我的心已經不可再去受傷了!如果我有做錯......我對你地說:「對不起」)

|