∼按一按我吧!!有野看喔!!∼

 

 

Seira727
暱稱: 傻豬﹏yuki
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
@@
唔開心...亦都超嬲
唔開心......
好嬲
好唔開心......好想喊...
文章分類
全部 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
charlie215
∮愛在黑夜﹏星↗承諾...
∮愛在黑夜﹏星↗承諾...
★煙火的季節﹏欣
國際基督徒生命堂小組...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 12
今日人氣: 3
累積人氣: 812
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 2007 年 4 月 30 日  星期一   晴天


好唔開心......好想喊呀 感動

點解呀?你地個個都係咁......有冇諗過我既感受呀?

你地嬲我......我唔介意呀!但係可唔可以唔好係我面前打眼色呀?

你地咩都唔講我知......我好辛苦呀!唔想係咁呀

你地可唔可以唔好成日無啦啦發小姐脾氣呀?我係你地朋友

唔係比你地黎發洩既工具呀......我受夠啦!

點解你地唔可以對我好d既姐?我好黑人憎咩?

係呀......正係得你地可以發小姐脾氣呀!我哩d賤人唔可以發呀

你地係大小姐呀!鍾意打人就打人鍾意用粗口鬧人就鬧人

我咩都忍你地啦!仲想點呀?你地嬲我有冇出聲呀?

我嬲你地又唔得......你地嬲我就得?咩道理呀?

姐姐我係人呀!唔係發洩工具呀!你地知唔知你地搞到我有幾唔開心呀?

你地唔知呀!你地又知唔知有幾次都差d搞到我想自殺呀?

我好憎我自己呀!點解我好似做哂衰人咁呀!我唔明呀

點解個天對我要咁殘忍呀?我都係人......點解唔可以比我過得好d呀?

我唔想再你地面前扮到好開心咁呀!我個心好難受呀!

我唔知點解而家又有一個諗頭......我好想去自殺呀

我唔想再因為你地咁樣!我唔明點解你地會咁憎我?

話比我知呀!我真係想知......我有咩錯呀?講呀

我會改架......唔好再咁對我好唔好呀?

ps:(不要再這樣的對我......我的心已經不可再去受傷了!如果我有做錯......我對你地說:「對不起」)

刊登時間:2007-04-30 07:56 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]