|


><今日上午d堂唔好講.................正係講中文堂算啦
今日中文堂勁唔開心同埋嬲囉.......咁今日中文堂唔知做左d咩
因為d同學狂係到嘈.....miss就狂係到鬧人唔好嘈.........
搞到今堂都唔知上左d咩........唔知教左d咩-0-.......超無奈
跟住到左最後15分鐘.....miss話要做果張成語.........
但係d同學狂係到嘈根本就當miss冇到-0-......跟住miss就好嬲啦
就話:「既然大家想食完飯留係到做既......咁而家唔好做囉......」
跟住我就非常之唔好開心同嬲啦......因為我一直都冇出過聲架-0-
咁都要罸埋我呀><勁想爆粗鬧佢囉......但係我唔可以咁做架嘛
話哂佢都係老師呀-0-"點可以對住miss爆粗既呢?話哂我都係一個乖學生嘛
嘻嘻^^......咁跟住就係到忍住唔講粗口啦......我忍得好辛苦架
咁我就抓自已隻手手啦-0-抓到傷哂lu......蘇蘇仲問我洗唔洗用介刀tim
-0-但係介刀介到會超痛架嘛......咁咪話唔洗囉><
跟住得返兩個字時間miss先派野比我地做......仲話要兩個字之內交到
我諗佢真係當左我地係神仙啦-0-咁短時間點做得哂呀?
唉.......咁係冇辦法之制就好唔願意咁做左啦......點知我正係用左五分鐘就做哂lu
超勁呀^^嘻嘻......
除左哩樣唔開心同嬲之外呢......仲有另一樣架><
就係今日黃皓聲今日無啦啦問我「咩你好鍾意睇電車男既咩?」
我就話「梗係唔係啦﹐點會鍾意睇呀?無聊得制得下咋」
跟住我阿哥就話「人地唔鍾意睇電車嬲架......人地鍾意睇姚袓迪架咋嘛......」
超無奈囉......我同姚袓迪根本冇野無啦啦就比人話-0-
唉.......佢係我阿哥黎架點會同佢有野呀?再加上我勁憎佢點會同佢有野呀?
好好笑囉......我唔會「亂倫」架-0-"
唉..............超級無奈
ps:(願意為你改變自己的稚氣!願意為你改變所有的壞習慣)

|