2009-06-16
夜晚同mkei+如如+南一齊去打邊爐
叫左超多野食,,,,到最後都係食淨少少
Mkei放左d魚落去,,但係5記得左食
搞到黏哂底,,,隔離台用一個好出奇ge眼神望住我地
每人應該係68蚊,,,仲要叫左個燕央湯底,,,應該要加10蚊
但係埋單戈陣,,,計開都只係63蚊喎!!!!
行到出去,,,,見到我阿爸係對面等我,,,
我地即刻加快腳步,,,費事比佢見到南啦…
行到我屋企樓下,,,四個人企係門口拍即影即有
仲叫個管理員出黎幫我地影添!!!!!
戈晚本來有叫埋angle同聰嫁,,,但係佢地都5得閒
Cassy就更加冇人有佢電話添,,,,
要到幾時,,,我地所以以前一齊補習戈d人先可以人齊嫁????
2009-06-17
林峰首個演唱會終於開show啦,,,峰染左個銀啡色ge頭髮,,,超帥!!!!
難怪佢之前綵排都要戴帽啦
希望佢快d出碟啦~~~
峰~~good show
2009-06-18
今朝8點就起身出去打波,,,
食完野之後,,,又去左塔石打波.,,,,,搞到以加超累,,,,
訓到3點幾起身食左個杯麵,,就開始上網,,
找尋晚阿峰個演唱會ge新聞,,
淨係睇d相都己經好吸引啦,,
其中見到一個網站,,,入面ge內容真係好令我開心嫁
因為戈網站係反對鍾嘉欣出席阿峰ge個唱,,,
早就應該啦,,,佢ge出現只會令人將個焦點放哂係二人ge緋聞上面,,,
而阿峰多日黎ge努力就會被人拋諸腦後!!!
今日係最後一場啦,,,
阿峰~~加油加油加油!!!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
【關於個人】 **
1,你叫咩名牙..→hei
2,仲意人地點叫你..→晞晞
3,幾年幾月幾日出生呀...同你知唔知道邊個個生日日期同你一樣...→6-13.....小肥(T^T)
4,你係大喊包嗎....→都算係啦
5,係咪多數都係自己一個人...→有時啦
6,想唔想死.....→NO
7,你係一個樂觀GE人嗎....→嗯嗯
8,你做過最衰GE野係咩.....→小學戈陣........
9,你做過最好GE野係咩.....→5記得lu
10,你係咪一個好心軟GE人..→嗯嗯
【關於朋友】**
11,你心目中第一名GE朋友係邊個..→阿許
12,最關心你GE朋友係邊個...→all fds
13,最較笑GE朋友係邊個...→many many
14,最恐怖GE朋友係邊個...→冇bo
15,你最憎GE朋友係邊個....→憎的話就5係我朋友啦~~
16,最靚GE朋友係邊個....→isabel
17,最樣衰GE朋友係邊個...→no
18,你同邊個朋友最開心...→阿冼+阿許+mk+joey+.......
19,你同邊個朋友最悶...→no
20,邊個朋友笑得最奸...→康
【關於愛情】**
21,你最仲意係邊個...→5知啊
22,拍過GE多次拖....→one
23,邊個追緊你...→我討厭ge那個人
24,你E加GE情人係邊個...→no
25,你第一個情人係邊個...→都係我討厭ge那個人
26,你失戀個時會做乜...→都5知算5算有失戀過!!!
27, 朋友定係愛人重要...→朋友
28, 對你GE情人有咩要求呢...→一定要識得打籃球+尊重我
29, 你E加想同你個情人講D咩...→........
30, 你仲意你GE情人幾多個%...→0%
【關於個人喜好or惡好】**
31, 你最仲意食D咩...→芒果
32, 你最唔仲意食咩...→沙律
33, 你最仲意去邊...→冇所謂
34, 仲意睇咩書...→雜誌
35, 仲意做D咩...→聽歌
36, 你最中意GE明星係邊個...→阿峰
37, 你最仲意咩季節...→summer
38, 你最中意GE異性朋友係...→......
39, 你仲意做D咩...→畫畫
40, 你最討厭做D咩....→應該冇卦
【關於學校】**
41, 你仲意上學嗎.....→ok la
42, 學校同你最FD係邊個..→阿許
43, 係咪日日都係學校到發呆...→有時啦
44, 係學校你仲意林D咩...→胡思亂想
45, 係學校你仲意較D咩...→??
46, 最仲意GE老師係...→云云+林生+趙生
47, 最唔仲意GE老師係...→many many
48, D同學對你好唔好...→好好
49, 你間學校BAND幾同叫咩名...→SRLc
50, 你係學校最於GE事係咩...→調轉左條運動褲著
51, 係學校最開心GE事係咩....→班際籃球賽
52, 你咩科最叻....→5知喎
53, 係學校邊個對你最好...→好多人
【關於選擇】**
54, 情人重要定朋友重要...→朋友
55, 仲意人地定仲意自己多D....→自己
56, MSN多D定ICQ多D...→MSN
57, 仲意黑定仲意光...→光
58, 仲意男定仲意女....→男
59, 對男好d定對女好d...→一樣
60, 仲意有d沈默ge人定仲意open ge人...→後者
61, 日頭好定下午好定夜晚好...→下午
62, 仲意笑定仲意哭...→笑^V^
63, 仲意去百佳定惠康...→百佳
64, 仲意上網定打機...→上網
【關於心裡的事】**
65, 你e加林緊d咩...→讀邊間大學
66, 有咩心事..不防同家講下..→好想知道自己以加想要ge係咩....
67, 邊一句最傷你心...→XXXX
68, 有冇心臟病....→NO
69, 多時心痛?....→no
70,咩事最心痛呀...→上年某一日
71,你e加心跳有冇唔正常...→no
72,生命重唔重要...→yes
73,你最仲意林d咩....→無聊野
74,最唔想林d咩....→會令到我喊ge事
【關於現在】**
75, 食緊d咩....→no
76, 聽緊咩歌...→如果時間來到~~好聽
77, 對上同邊個sms...→冇
78, 同緊邊個msn....→冇
79, 邊個係你旁邊...→親戚
80, e加你係邊到....→人地屋企
81, E加幾點...→17:15
82, 你e加個個地方有邊個係到...→親戚
83, 睇緊咩電視...→冇睇電視
84, e加做緊咩...→上網
85, e加個心情好嗎....→ok
86,你e加肚唔肚餓....→no
87,想飲d咩野...→no
88,e加想唔想出街...→嗯嗯
89,e加想邊個人係你身邊...→某人
90,e加有冇流鼻血...→......
【關於呢個100問】
91,感覺如何.....→好悶啊
92,仲唔仲意呢個100問....→ok啦
93,呢個100問邊個比你....→阿許
94,覺呢個100問低唔低b...→no
95,做呢個100問做左幾耐...→三個字
96,覺得作呢個100問係咪好無聊ge人...→no
97,估下原創者係中幾...睇下估得岩唔岩→中三
98,想唔想要原創者ge msn...→no
99,呢個100問做個時去左wc幾多次....→0
100,弓喜你做完...開心ma..想邊個黎睇你個100問呀....→all fds
|