人氣:1145 Sicuhei : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
我的心情密碼
Sicuhei
暱稱: Hei Hei
性別: 女
國家: 澳門
地區: 大堂區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2010-08-28
2010-08-25
2010-07-12
2010-05-26
最近...

:: 日誌分類 ::
全部 (104)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 104
留言總數: 21
今日人氣: 14
累積人氣: 1145

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2009 年 7 月 7 日  星期二   晴天


2009-07-07 滿足 分類: 未分類

期待"戀愛達人"

雖然年尾才開拍,,,

不過...希望可以在我去台灣讀書前可以看到

又要拍戲,,,又要拍電視劇,,,真的很辛苦!!

峰,,,你要小心身體啊~~不要生病^v^




2009 年 7 月 3 日  星期五   晴天


夢境實現了我的願望 分類: 未分類

一個夢 帶我走回四五年前的開心時光

三個人 我 阿許 阿冼

再次變成好朋友 是夢中的結局

也是近年的願望

 

是你們教曉我好朋友的定義

是你們教曉我朋友 是要無條件地付出

 

在我哭的時候 你們總是第一個站出來安慰我的人

在我想掩飾不開心時 你們總會識破

在我比賽班際籃球時 你們總在場外為我打氣

 

三個人 三種性格

 

一個認識了十四年 她總會把笑容掛在臉上

從來都看不到她不開心的一面

就算她有不開心 都會用笑容告訴我們 她沒事

哭?? 只有看過一次

雖然在我們面前 她總是嬉皮笑臉 經常開玩笑

不過也許這就是她關心我們的表達方式吧

 

一個我總覺得她有很多事都藏在心裡

不過有很多事她都會比我們看得透

她是一個成熟的女孩

曾經我問過她 會不會重回我們的學校

她說不會 因為在這間學校很辛苦

不過就算她離開 朋友還是她最重要的部份

 

而我 就像一個小孩

每件事都依賴著她們

 

三種截然不同性格的女孩

卻可以湊在一起

不過因環境轉變

我們的距離己經變得越來越遠了

似乎我的願望只能在夢境中才能實現

 




2009 年 7 月 1 日  星期三   晴天


2009-07-01 分類: 未分類

今日開始要上強化班

一早就要起床….超頭痛的

要到天台排隊….超熱的

又係去高二丙的課室….班主任係章魚

不知道她好不好….不過超碼知道一件事

她教數學一定會比那個趙xx好得多

英文係mr pan

從來都未被他教過

不過他講好好笑….今日成堂都跟我們說英文的重要性

mr pan名言~~

when we are young

we should learn more

 

when we are middle-age

we should do more

 

when we are getting old

we can enjoy more

 

還有還有還有啊∼

今日係71

係一個很重要的日子

肯定不是香港回歸啊

而係我的外遇”----利特

26歲生日啊!!!!!

雖然只是喜歡他……1…2…3…4…5

係啊,,,,5日而己

不過…..循例都要講一句~~

happy birthday to leeteuk

 




2009 年 6 月 27 日  星期六   晴天


2009-06-27 分類: 未分類

派咗成績表lu

終於可以放下心頭大石啦

今段ge成績….er….不過不失噤啦

不過有幾科真係差咗啊

好似解幾噤..我覺得佢係比夠我60分囉

不過英文就係成個學期以來最高分ge,..73…haha

嫦娥要講一大段開場白先至派成績表,,,

又話前10名同之前有出入,,,

嚇死我啊!!!!!

不過好彩,,我仍然可以穏守第6,,,,,

不過何玲好勁啊,,,,考第9,,,

成日覺得如果由30幾名考到20幾名,,,5算難

但係要喺10名入面升級,,,就一d5容易嫁

畢竟,,,有幾多個人好似吳嘉慧噤,,,年年都考第一先得嫁

我諗佢阿媽上台頒獎都頒到悶囉!!!!

 

攞完成績表,,跟住就去咗飲茶

搞到成個城市論壇噤,,,

又話邊個細個入學ge,,,,又話邊個成熟,,,,又話以加d細佬變得幾壞,,,

不過我真係中2聽我細個所發生ge,,,

先至知道原來自己以前真係好幼稚,,

知道自己同mami ge八字真係5

因為每次mami帶我返學,,,

我一定會喊到拆天,,,但係如果係第二個就會沒事嫁啦!!!..haha

 




2009 年 6 月 18 日  星期四   晴天


2009-06-18 分類: 未分類

2009-06-16

夜晚同mkei+如如+南一齊去打邊爐

叫左超多野食,,,,到最後都係食淨少少

Mkei放左d魚落去,,但係5記得左食

搞到黏哂底,,,隔離台用一個好出奇ge眼神望住我地

每人應該係68,,,仲要叫左個燕央湯底,,,應該要加10

但係埋單戈陣,,,計開都只係63蚊喎!!!!

行到出去,,,,見到我阿爸係對面等我,,,

我地即刻加快腳步,,,費事比佢見到南啦

行到我屋企樓下,,,四個人企係門口拍即影即有

仲叫個管理員出黎幫我地影添!!!!!

戈晚本來有叫埋angle同聰嫁,,,但係佢地都5得閒

Cassy就更加冇人有佢電話添,,,,

要到幾時,,,我地所以以前一齊補習戈d人先可以人齊嫁????

 

2009-06-17

林峰首個演唱會終於開show,,,峰染左個銀啡色ge頭髮,,,超帥!!!!

難怪佢之前綵排都要戴帽啦

希望佢快d出碟啦~~~

~~good show

 

2009-06-18

今朝8點就起身出去打波,,,

食完野之後,,,又去左塔石打波.,,,,,搞到以加超累,,,,

訓到3點幾起身食左個杯麵,,就開始上網,,

找尋晚阿峰個演唱會ge新聞,,

淨係睇d相都己經好吸引啦,,

其中見到一個網站,,,入面ge內容真係好令我開心嫁

因為戈網站係反對鍾嘉欣出席阿峰ge個唱,,,

早就應該啦,,,ge出現只會令人將個焦點放哂係二人ge緋聞上面,,,

而阿峰多日黎ge努力就會被人拋諸腦後!!!

今日係最後一場啦,,,

阿峰~~加油加油加油!!!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

【關於個人】 **



1,你叫咩名牙..→hei

2,仲意人地點叫你..→晞晞

3,幾年幾月幾日出生呀...同你知唔知道邊個個生日日期同你一樣...→6-13.....小肥(T^T)

4,你係大喊包嗎....→都算係啦

5,係咪多數都係自己一個人...→有時啦

6,想唔想死.....→NO

7,你係一個樂觀GE人嗎....→嗯嗯

8,你做過最衰GE野係咩.....→小學戈陣........

9,你做過最好GE野係咩.....→5記得lu

10,你係咪一個好心軟GE人..→嗯嗯



【關於朋友】**



11,你心目中第一名GE朋友係邊個..→阿許

12,最關心你GE朋友係邊個...→all fds

13,最較笑GE朋友係邊個...→many many

14,最恐怖GE朋友係邊個...→冇bo

15,你最憎GE朋友係邊個....→憎的話就5係我朋友啦~~

16,最靚GE朋友係邊個....→isabel

17,最樣衰GE朋友係邊個...→no

18,你同邊個朋友最開心...→阿冼+阿許+mk+joey+.......

19,你同邊個朋友最悶...→no

20,邊個朋友笑得最奸...→康



【關於愛情】**



21,你最仲意係邊個...→5知啊

22,拍過GE多次拖....→one

23,邊個追緊你...→我討厭ge那個人

24,你E加GE情人係邊個...→no

25,你第一個情人係邊個...→都係我討厭ge那個人

26,你失戀個時會做乜...→都5知算5算有失戀過!!!

27, 朋友定係愛人重要...→朋友

28, 對你GE情人有咩要求呢...→一定要識得打籃球+尊重我

29, 你E加想同你個情人講D咩...→........

30, 你仲意你GE情人幾多個%...→0%



【關於個人喜好or惡好】**



31, 你最仲意食D咩...→芒果

32, 你最唔仲意食咩...→沙律

33, 你最仲意去邊...→冇所謂

34, 仲意睇咩書...→雜誌

35, 仲意做D咩...→聽歌

36, 你最中意GE明星係邊個...→阿峰

37, 你最仲意咩季節...→summer

38, 你最中意GE異性朋友係...→......

39, 你仲意做D咩...→畫畫

40, 你最討厭做D咩....→應該冇卦



【關於學校】**



41, 你仲意上學嗎.....→ok  la



42, 學校同你最FD係邊個..→阿許



43, 係咪日日都係學校到發呆...→有時啦



44, 係學校你仲意林D咩...→胡思亂想



45, 係學校你仲意較D咩...→??



46, 最仲意GE老師係...→云云+林生+趙生



47, 最唔仲意GE老師係...→many many



48, D同學對你好唔好...→好好



49, 你間學校BAND幾同叫咩名...→SRLc



50, 你係學校最於GE事係咩...→調轉左條運動褲著



51, 係學校最開心GE事係咩....→班際籃球賽



52, 你咩科最叻....→5知喎



53, 係學校邊個對你最好...→好多人



【關於選擇】**



54, 情人重要定朋友重要...→朋友

55, 仲意人地定仲意自己多D....→自己

56, MSN多D定ICQ多D...→MSN

57, 仲意黑定仲意光...→光

58, 仲意男定仲意女....→男

59, 對男好d定對女好d...→一樣

60, 仲意有d沈默ge人定仲意open ge人...→後者

61, 日頭好定下午好定夜晚好...→下午

62, 仲意笑定仲意哭...→笑^V^

63, 仲意去百佳定惠康...→百佳

64, 仲意上網定打機...→上網



【關於心裡的事】**



65, 你e加林緊d咩...→讀邊間大學

66, 有咩心事..不防同家講下..→好想知道自己以加想要ge係咩....

67, 邊一句最傷你心...→XXXX

68, 有冇心臟病....→NO

69, 多時心痛?....→no

70,咩事最心痛呀...→上年某一日

71,你e加心跳有冇唔正常...→no

72,生命重唔重要...→yes

73,你最仲意林d咩....→無聊野

74,最唔想林d咩....→會令到我喊ge事



【關於現在】**



75, 食緊d咩....→no

76, 聽緊咩歌...→如果時間來到~~好聽

77, 對上同邊個sms...→冇

78, 同緊邊個msn....→冇

79, 邊個係你旁邊...→親戚

80, e加你係邊到....→人地屋企

81, E加幾點...→17:15

82, 你e加個個地方有邊個係到...→親戚

83, 睇緊咩電視...→冇睇電視

84, e加做緊咩...→上網

85, e加個心情好嗎....→ok

86,你e加肚唔肚餓....→no

87,想飲d咩野...→no

88,e加想唔想出街...→嗯嗯

89,e加想邊個人係你身邊...→某人

90,e加有冇流鼻血...→......



【關於呢個100問】

91,感覺如何.....→好悶啊

92,仲唔仲意呢個100問....→ok啦

93,呢個100問邊個比你....→阿許

94,覺呢個100問低唔低b...→no

95,做呢個100問做左幾耐...→三個字

96,覺得作呢個100問係咪好無聊ge人...→no

97,估下原創者係中幾...睇下估得岩唔岩→中三

98,想唔想要原創者ge msn...→no

99,呢個100問做個時去左wc幾多次....→0

100,弓喜你做完...開心ma..想邊個黎睇你個100問呀....→all fds