人氣:1231 Sicuhei : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
我的心情密碼
Sicuhei
暱稱: Hei Hei
性別: 女
國家: 澳門
地區: 大堂區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2010-08-28
2010-08-25
2010-07-12
2010-05-26
最近...

:: 日誌分類 ::
全部 (104)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 104
留言總數: 21
今日人氣: 53
累積人氣: 1231

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2009 年 7 月 31 日  星期五   晴天


2009-07-31 分類: 未分類

好失望啊  以為今日可以見到三表哥嫁嘛T^T

點知佢要趕住返hk返工

而四表哥就請5到假

 

 

原來幸福也有分等級

相愛的人在一起是最幸福的

他愛你比你愛他深的是第二幸福

你愛他比他愛你深的是第三幸福

不相愛的人在一起是最不幸福的

 

每個人都希望自己擁有的是最幸福

但往往在自己面前的是第三幸福

不停的付出付出還是付出

都只是希望可以從第三幸福跳級到第二幸福吧

畢竟 做接受的人比付出的人幸福得多

 

不知應該說 人是愚蠢還是腳踏實地

明明有第二幸福在前面等著

但偏偏要去追求不知結果的第三幸福

 

最幸福的是難求

第二幸福的人要用心接受

第三幸福的人要用心付出

最不幸福的人就快點結束關係吧

 




2009 年 7 月 30 日  星期四   晴天


mkei's brithday 分類: 未分類

昨日是mkei的生日

拿了禮物給她

幸好  她很喜歡

太開心了^V^

mkei的禮物!!!




2009 年 7 月 22 日  星期三   晴天


2009-07-22 分類: 未分類

今日見到某人

佢整咗個新髮型(其實都5算新嫁啦!!)

真係笑足我成晚啊XDDDD,,,一諗起佢個頭就想笑...hahahaha

好似一個人,,,,,真係好似一個人,,,,

連我個fd都話好似~~~~

就係...韓國花樣男子入面戈"具俊表"

唯一5同ge就係佢冇李民浩噤成熟啫~!!!^v^

 




2009 年 7 月 17 日  星期五   晴天


2009-07-17 分類: 未分類

2009-07-14

今日陪yoyo去借書寫科普,,,,兩條友借咗5本書,,攞完去影印個"封面"之後,,,就即刻去還返,,,真無聊,,,then,,,,去試新嘢(其實都5算新嫁啦!!)叫咗一盒手工芋圓,,,超讚!!本來以為要去到taiwan先有得食嫁!!!!不過間鋪頭真係好怪,,,員工放工要超麻煩先走得!!買完之後,,,就等bus返屋企!!!點知,,,,比我喺架車度見到佢,,,開頭以為認錯人嫁,,,但係望真d,,,真係佢嚟嫁!!真係撞鬼la,,,,次次出街都撞到佢,,,見到佢ge第一個感覺就係"5想比佢見我"....以為佢同兩個女仔傾緊計,,就5會見到我啦,,,但係世事ge嘢有點會噤如意啊~~唉!!!落車戈陣,,,本來都好順利嫁,,,,最衰個肥婆實在太大動作啦,,,比佢見到我,,,仲企正個門口度叫我,,好難5應佢,,,唯有"強顏歡笑"地應咗佢,,,就啦啦臨落車!!!不過睇佢戈樣,,,應該冇事ge,,,希望啦!!!

 

2009-07-15

証實咗高三有2個感染咗h1n1,,,,以為可以5洗返學啦,,,點知真係5洗返學啊...理組嫁嘛!!!真係好過份喎,,,,以加我哋文組5係人??有咩理由理組就5洗返,,我哋仲有晨噤早就返去上堂嫁???仲要理組5洗補堂,,,直接及返個印就可以升到班!!!

 

2009-07-16

T707到手啦^v^

 

2009-07-17

學校終於有返d良心啦,,,聽日全校停課,,,5洗返lu!!!啱啱仲煩緊d數學點算好,,5識做!!!章魚就打電話嚟,,話聽日5洗返啦...haha!!

鈎織製成品!!!!!

 




2009 年 7 月 8 日  星期三   晴天


2009-07-08 分類: 未分類

首先呢 當然要向今日的壽星女說一聲

happy birthday ^v^

 

因為今年己經是高中的最後一年

如無意外的話 明年的今天

大家就要各散東西

為了自己的前途而努力

可能大家見面的機會會少之又少

所以決定了啦 今年生日的所有朋友

我都要送上祝褔 親自做的祝褔

就當作是高三的一個紀念吧^v^