| Sicuhei |
|
|
暱稱: Hei Hei 性別: 女 國家: 澳門 地區: 大堂區 |
| MORE... |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
 |
2009 年 9 月 6 日 星期日  |
2009 年 9 月 4 日 星期五  |
2009-09-04  |
分類: 未分類 |
開學第三日,,,但是我己經覺得好大壓力啦
每個老師一入上課,,,,就跟我們講考大學同畢業試,,,
聽到他們這樣說,,,真的很怕,,,
很怕會失敗
還有!!!!!!發現高一高二的忘記得七七八八
慘了!!!!!!!!!!!!! |
2009 年 9 月 2 日 星期三  |
| 2009-09-02 |
分類: 未分類 |
正式上學啦 還有點不習慣
因為今年終於變回以前一樣 全日制
第一日返全日制 六點半要起身
真的很辛苦
我們高三的課室居然在五樓
一日要走三次 即是十五層
應該我們在最低層才對嘛
因為年紀大 機器壞,,,haha
課室比以前的小 五十一人困在一個課室裡
實在有點擠迫
不過課室裡的設備比以前更先進
前三堂都ok 唯獨是弱智珍堂代數
她操不純正廣東話 真難捱
不過很久都沒有過過三十分鐘的小息啦
兩年以來第一次放學 街上是有其他學校的學生
真開心 |
2009 年 8 月 29 日 星期六  |
| 2009-08-29 |
分類: 未分類 |
今日9點返去註冊
嚴重睡眠不足,,
讀曾生戈班,,,都好ge
好過其他兩班先啊
第三年同Nicole同班,,XDD
仲有好多高二丙ge同學仔
不過,,唯一美中不足ge係
又同琪琪同班,,,T^T
joey又話想同阿敏一班
就要同琪琪一班
但係阿敏讀乙班喎!!
高三丙有好多叻人啊,,今年想考好d都幾難la!!! |
2009 年 8 月 28 日 星期五  |
| 09-08-27 |
分類: 未分類 |
今日同joey+阿許+敏敏唱k
一點坐車去 唱到三點半走人
發現我哋三個同阿許係兩個5同年代ge人
因為佢點戈d歌 大多數我哋都5識唱
佢激到大叫
無計嫁 最多下次練好哂你戈個“年代”ge歌
先至再去唱k囉,,,,,haha
唱完去博士買文具,,,,跟住就漫無目的噤行
最後去咗m記食嘢吹水
聽佢哋傾計真係笑死我啦,,,,因為我們吹水ge對象係,,,,琪琪
同埋今日先知道原來澳門有好多黏線佬
5知點解佢哋成日都會遇到
好彩我冇啫
阿許要早走去打mj
淨返我們三個去影貼
聽日joey就要返去hk啦
又有排見佢5到啦,,T^T
|
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 21 | »
|
| |
 | |