| Sicuhei |
|
|
暱稱: Hei Hei 性別: 女 國家: 澳門 地區: 大堂區 |
| MORE... |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
 |
2009 年 9 月 15 日 星期二  |
| 狂奔的一天... |
分類: 未分類 |
可能係因為下了8號風球的關係
下午坐車回學校都超多人
等到差不多二點才有車
但去到粵華那段路,,居然給我塞車↘(.\_/.)↙
塞到二點二,,,so,,,決定在山頂下車,,,
直奔向學校,,,完全無視周圍人的眼光,,,
為的是最後一年,,絶對不可以在成績表上留下污點,,
用盡全力跑返學校,,,上完40級樓梯,,,
以為可以歇一歇,,,怎料風紀開始攔人,,,
又要奔跑T^T,,,還有五層樓要爬啊,,
千辛萬苦才到五樓,,,但己經開始暈了,,
終於在打鐘前回到課室,,,^V^
整堂COM都在暈+腳軟+吐的感覺+頭痛~~~超辛苦
下次打死我都不要坐“17號車”
為了兩堂課,,,要我跑到死,,,好5抵啫!!!!!
|
2009 年 9 月 13 日 星期日  |
2009 年 9 月 12 日 星期六  |
| 聽話的honey~~,,!!! |
分類: 未分類 |
今日放學陪yoyo去等巴士,,,
見到有人拿著個捐款箱,,,馬上走人(不是我沒有愛心,,,而是因為沒有零錢!!!!)
但當看到是”奧比斯”的捐款箱,,
態度180度轉變,,馬上從錢包拿出五元捐下去,,
我會這麼乖,,,原因只有一個,,,
因為今年奧比斯的代言人是我老公^v^
我是一個聽老公話的乖honey……XDDD
以為自己一輩子都不會踏足那裡
但當今日知道後
心情很複雜
但不要想太多
反正有很多事情都不是我可以控制的
last year in SRLc,,,~~
be effort,,,,not cause of anyone….just of myself |
2009 年 9 月 11 日 星期五  |
| 2009-09-11 |
分類: 未分類 |
要發洩
寧願流60滴汗水
都不要流一滴眼淚
by 阿sa |
2009 年 9 月 8 日 星期二  |
| 遇著個黏線佬......?? |
分類: 未分類 |
如常去搭巴士,,,等下等下,,,
有個男人突然靠近我(係5識佢嫁,,,)
我都冇理佢,,,,佢突然之間走過嚟問我
“等巴士啊??”
我驚咗佢,,,,越行越遠,,,點知佢跟住我
又問我
“你係咪讀聖羅撒嫁??”“以加放學啦??”“你哋學校係咪分中英文部嫁??”“英文部係咪全英教學嫁??”
發神經嫁,,,,邊個識得你啊??無啦啦走過嚟同人哋講嘢~~
以為見到2號車,,就可以擺脫佢啦,,,
點知佢又跟住我上車喎,,,仲話“快d上啦,,,如果5係冇位啦!!”
戈陣我真係好肯定,,,我遇到個痴線佬!!!!!
|
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 21 | »
|
| |
 | |