好喇!!!最後1日喇 聽日開始要好好加油 我要努力 加油 為明天加油 今年真係要比心機喇 玩左4年>>係時候了=]
今日係last day喇 唔洗再返工 好唔捨得囉 話晒都做左成年 都有d感情 牙潤又走... 我得行會落黎架喇 記得屏係我識得最耐既朋友 勁掛住佢囉唔該....
今日返工比人搵90度既滾水呢作就係馬sir 好痛...不過好快冇事 90度想整傷我 無事喎唔該 講起呢個人真係好鬼火!!! 唔講喇!!!
在最壞最壞那日 遇最壞最壞那事 是它讓生命不用壞到底 在最悶最悶那刻 陪最悶最悶那位 是這段配樂 托起一切 還未領略 絕招的真諦 現在就來具體 在假日裡沒節目 電腦又發現中毒 換衣服出外 身段又發福 下雨避進郵政局 又見舊愛人殺出 而你頭髮上有餅乾碎 霉運繼續來 若果不反對 現在是時候哭 或另尋下台路 不哭 當你步行在那漫天槍炮下 當你昨日抱著的跟了他 當你造型受到大眾的責罵 即管講笑話 就劃圓稜角吧 讓事情漫畫化 矛盾地笑一下 在最壞最壞那日 遇最壞最壞那事 像失業之日 車又撞了燈 在最悶最悶那刻 陪最悶最悶那位 連那人也嫌你不吸引 危難拍著門 若果躲不了 就迎著極殘酷一生 自行落調味品 當你步行在那漫天槍炮下 當你昨日抱著的跟了他 當你造型受到大眾的責罵 急於找撮沙 往上爬 就劃圓稜角吧 讓事情漫畫化 矛盾地笑一下 會自嘲嗎? 為何為何運程極差 問為何運程極差 實在條問題 問得都算肉麻 自豪地承認它 在台上談論它 用遺憾提煉出搞笑吧 情願怕它 還是笑它 當你運程壞到箭咀都向下 可以借力製造一批笑話 起碼別人願意話你風趣吧 捐出安慰 加送熱茶 當你被評力作在水準以下 當你背著個資產養家 當你未籌大志就已衰老吧 不必找撮沙 往上爬 能學成諧趣吧 能學成滑稽嗎 惆悵未算可怕 用笑著笑走它 別自尋煩惱吧 讓事情漫畫化 來蓋住那傷疤
琴日諗住打點知講電話講比2點幾kee* ,,
今日1早就要返學 cpu之後maths,, 救命又要上總統堂 上佢堂唔緊要牙 反正都唔係聽書既>>最重要係悶丫嘛 之後12:00放學 冇野好做返家 打機----- 4:00返工-----10:00收工=]又落雨 夠喇下!! 日日唔落過雨唔開心咁!!!!妖 仲有3日就唔會再返工 要努力於會考