遲下a-maths又要test 又要忙獲金!! 我發覺呢 我1個禮拜7日都唔得行 唔係補習就補課 忙q死 冇黎留cm 唔好怪我喎~
忙>>>真係好忙 未停過~~救命
終於忙完a maths 跟住就係maths 過後仲要溫a maths 忙死 休息....希望成績理想啦~
忙...... 原來f5係咁....辛苦
瘋了 狂計a-math 好耐冇上黎 因為....太忙