祝各位 中秋節快樂 同shan佢地去沙灘玩~ ...... ......
首先多謝日日送cm比我既朋友仔~ 跟住要多謝絲同學比左支muji藍筆 多得你,,我先有藍筆用咋 跟住要多謝琴日助曼聯戰勝車路士既 Saha,Tevse 哈哈 今日派maths test成績 哇, 唔合格~~唉 冇溫書冇法啦 要重測!!無問題
聽日又要返學喇!!唔想囉~~呵呵 相信好多同學仔同朋友仔都生同感受丫 哈哈哈,, 車仔大戰紅魔!! 加油紅魔
今日補課 eng堂勁悶~~討厭!! __________________________ 東京 紐約 每個地點 帶你去坐幸福的地下鐵 散步 逛街 找電影院 累了我就幫你提高跟鞋 塞車 停電 哪怕下雪 每天都要和你過情人節 星光 音樂 一杯熱咖啡 只想給你所有浪漫情節 讓我做你的男人 24個小時不睡覺 小心翼翼的保持這種熱情不退燒 不管世界多紛撓 我們倆緊緊的擁抱 隱隱約約我感覺有微笑 藏在你嘴角 做你的男人 24個小時不睡覺 讓膽小的你在黑夜中 也會有個依靠 就算有一天愛會變少人會變老 就算沒告訴過你也知道 下輩子還要和你遇到
今日第1堂就a-maths test~~1個鐘 我諗今次都應該ok既~第1題係超有信心咁完成!! 哈哈 但係3堂a-maths就用晒我1日既能能能能能量 ok喎...之後就pe又跑圍~~加油 d班 vs c班(c班係體育班) d班贏15分 15下掌上壓!!!哈哈哈 我今次比上次快左2分鐘 超勁!!!但比form2,3時仲差少少 要比心機操返好佢!!!!加油 但係雙腳要好好咁休息下,,2個禮拜不停地做運動!!