又話唱k....點知個個都話貴,,失望囉唔該~
嘩>>>>今日第1堂就a-maths!! 好辛苦連續3堂!! 真係頂兩堂都已經要死咁濟!!仲要頂埋第3堂,,, 好深,,返到去要溫返, 應該ok既.... 之後兩堂p.e]]]]]跑左半個圍....體格真係比以前差左好多 死啦>>>就住小息沖涼*之後返去eng堂點知原來係orl堂 兩條友入黎...仲要有隻大暴龍黎!!!講兩句就盯住晒 講乜關你鬼事,,分組,,完左就lunch喇 正 跟住3堂cpu!!死左
琴晚我終於流下淚....因為我太攰喇!! 心就像傷痕累累既士兵 肉體就像中麻痹槍的大象 好累....終於知道其實自已撐不了 心身都到了極限 好辛苦 失去了,,生命的支柱 .. 我可以陪你去看星星 不用再多說明 我就要和你在1起 我不想又再1次和你分離 我多麼想每1次的完美是因為你 令人圓滿卻是-----你 ___________________________ 我對你 這一生 哪個可比 我與你 差一些 永遠一起 邂逅時間場地 似連場好戲 要自何頁說起 愛太重 深呼吸 欠缺空氣 愛太美 輕輕的 卻載不起 愛情來到時候 似明媚天氣 它走了 突然驟變雪落雨飛 如果可以恨你 全力痛恨你 連遇上亦要躲避 無非想(要)放下你 還是掛念你 誰又會及我傷悲 前事最怕有人提起 就算怎麼伸盡手臂 我們亦有一些距離 你太遠 該怎麼 說對不起 你太近 一轉身 卻已高飛 快樂也許太短 似場流星雨 一眨眼 就如幻愛怕又記起 我情愿我狠心憎你 我還在記憶中找你
很想痛哭1場,,可是最可怕的是我以失去流淚的本能
突然如來既煩腦-----唉 玩野咩 無啦啦返黎話中意我!! 想點牙 我地早o係2年前完左 由我中意kathy果日起 我對你早就完左 其實發覺自已好冇用---我竟然驚去拒絕1個人 我怕我會傷害到人 但係如果我唔講出黎 咁咪仲傷佢 唉 到最後都解決左 但係都仲好痛苦