今日,,kathy轉到台喇 歡迎+入3仔丫 同佢sms 好滿足 我會努力 因為要養你嘛~~哈哈 今日真係勁開心囉 同牙屏傾電話 好耐冇傾喇 同佢真係唔知點講 好好傾 總唔會有悶場既!! 講講下 話我唔記得佢生日 咁我真你唔記得嘛~ 又話我好野 女朋友既生日都唔記得 哈哈 ok喎~女朋友 我都想=.='
補左英皇補習 要努力 如若再係咁廢落去 我諗 我1世都愛唔起你 講不出的都可給你猜透 令我發覺開不了口 你那眼角斜望著我 令我心動 讓我心跳 令我失控 很想講的不敢跟你講 最怕進退不得的迷惘 每次偶爾而沿途遇上 令我失儀 讓我失控 令我失意 躲於哪處 總是想你 沒一處不在 花花世界 這麼廣闊 就算天那樣大 或處境怎樣壞 但已跨過疆界 *Wow 永沒法子愛你 你或會同情我 極度迷惑了 而能力上永遠付不起 Wow 永遠沒法給予你 你渴望那份完美 越是迷住我 豪華名貴 越是發現愛不起*
原來堅持真係好難,,唔通我真係唔可以習中精神咁溫書!! 我要1個目標!!我要 但係我唔知你咩 只知我將來要養活你 只想與你成1家=]...
倒數2日 兩日過後...我會消失,,只有星期6才上來 sorry~~各位
琴日同manshan,絲,曹,少康,梁迪同琪去沙灘 好悶 都冇野玩,,仲有d白痴妹 細佬亮 麗如仲有朱芬 佢地12點幾先黎 1黎就出事喇 無啦啦都唔知咩事 扔沙!!!無野牙 扔腳都冇咩問題丫 扔身 扔面 搞到成身+眼+口都有沙!! 唉 無奈----跟住3點幾走 5點訓了......